سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

اگر به سلامت اعضای خانواده ی خود اهمیت می دهید و یک سبک زندگی سالم را در پیش گرفته اید، یکی از فاکتورهای آن استفاده از آبمیوه روزانه در برنامه غذایی خود و اعضای خانواده تان است.


ابمیوه گیری دستی


منتهی گرفتن آبمیوه با آبمیوه گیری های دستی قدیمی دردسر های خودش را دارد از طرفی آبمیوه های قوطی موجود در بازار نیز واقعا طبیعی نبوده و سرشار از مواد افزودنی هستند.


ابمیوه گیری دستی


با توجه به شرایطی که در بالا گفته شد به شما پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مقاله را بخوانید. زیرا بهترین توصیه را برای شما داریم و آن یک آب پرتقال گیری دستی استیل است که می تواند به کمک شما بیاید.


ابمیوه گیری دستی


این دستگاه آبمیوه گیری برای آب گرفتن میوه های آبدار بسیار مناسب است. میوه هایی مثل گریپ فروت، لیمو شیرین، انار و یا پرتقال. همچنین مهم نیست سایز میوه چقدر بزرگ باشد زیرا قطر محفظه ای که میوه در آن قرار می گیرد حدود 11 سانتیمتر است.


ابمیوه گیری دستی


طرز کار این دستگاه به این صورت است که میوه خود را شسته و آن را به دو نیم تقسیم کرده و در محفظه میوه ها قرار می دهید. سپس با فشار دسته ی اهرمی یک قسمت که شبیه نصف کاسه است روی میوه می آید و آب آن را می گیرد.


ابمیوه گیری دستی


این آبمیوه گیری یک آبکش آلومینیومی دارد که پرداخت شده و ضد زنگ می باشد. همچنین این آبکش در برابر اسید میوه ها مقاوم است که این نکته ی مهمی است. این آبکش سوراخ های زیادی دارد که تفاله میوه ها را می گیرد.

ابمیوه گیری دستی



برای مشاهده و دریافت قیمت آب میوه گیری دستی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 165000 تومان


ابمیوه گیری دستی


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است