سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

ایران به عنوان یکی از کشورهای با تاریهچه و فرهنگ غنی دارای انواع صنایع دستی گسترده وغنی می باشد. در تولید صنایع دستی بیشتر پروسه تولید به کمک دست و به واسطه نیروی انسانی صورت می گیرد و بیشتر از وجه زیبایی آن، جنبه کاربردی بودن آنها مد نظر می باشد. آثار هنری مختلف بجا مانده از دوران گذشته از جمله ظروف میناکاری، آثار خاتم کاری، قلمزنی و... در زمره شاهکارهای هنری ایران و جهان قرار دارد.



همانطور که گفته شد در رابطه با صنایع دستی، بعد کاربردی بودن آنها حائز اهمیت است و در این میان میناکاری اصفهان بسیار خوش درخشیده و به دلیل همین بعد کاربردی بودن توانسته است سال های سال باقی مانده و نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود و به صورت کنونی در دسترس قرار گیرد. این روزها نیز خرید ظروف میناکاری اصفهان از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا محصولات میناکاری دارای زیبایی چشم نوازی بوده و نشان از اوج ذوق و استعداد هنری هنرمند ایرانی داشته.

 


یکی از دلایلی که باعث ماندگاری صنایع دستی می شود، حفظ هویت سنتی آنها با گرایش کاربردی این محصولات می باشد. به عنوان مثال شما می توانید با خرید بشقاب میناکاری اصفهان، نه تنها از آن به عنوان یک ظرف تزئینی استفاده کنید، بلکه می توانید از آن برای سرو وپذیرایی در مهمانی های خود نیز استفاده نمائید. زیرا این ظروف به دلیل پروسه تولید و پخت قابلیت شستشو نیز داشته.

 



در کارگاه های تولید میناکاری، انواع ظروف میناکاری اصفهان تولید می شود از جمله گلدان میناکاری، قندان میناکاری، انواع بشقاب میناکاری، گلاب پاش میناکاری و این روزها آینه و شمعدان میناکاری که بسیار مورد توجه زوج های جوان می باشد.

 

 


برای مشاهده کلکسیونی از جدید ترین و زیباترین محصولات میناکاری اصفهان به لینک زیر مراجعه نمائید.



برای مشاهد و خرید کلیک کنید

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است