سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

زمانی که وارد بازار صنایع دستی می شوید در انبوه تنوع و گوناگونی آن گم می شوید. آنقدر طرح و رنگ و شکل و مدل می بینید که مبهوت می شوید و نمی دانید کدامیک را بخرید.


خاتم کاری


البته اگر با صنایع دستی اصفهان اندک آشنایی داشته باشید و یا یک لیدر خوب با شما همراه باشد می تواند بسیار به شما کمک کند. یکی از بهترین سوغات اصفهان، جعبه خاتم کاری اصفهان می باشد که بسیار پر طرفدار است.


خاتم کاری


حال برای آنکه بتوانید یک جعبه خاتم کاری مرغوب و با کیفیت خریداری کنید ادامه مطلب را بخوانید. از آنجا که اجناس تقلبی و بی کیفیت نیز در بازار وجود دارد لازم است که نکاتی را در این باره بدانید تا بتوانید بهتر تشخیص دهید.


خاتم کاری


یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید این است که یک جعبه ی خاتم باید سطحی کاملا صاف و یکدست داشته باشد و هیچ فضا و درزی بین قطعات خاتم وجود نداشته باشد.


خاتم کاری


نکته بعدی آنکه مصالح و رنگ هایی که در ساخت خاتم به کار رفته باید حتما یکپارچه باشند و همچنین ترمیم کاری ها و بتونه کاری ها اصلا در سطح جعبه مشخص نباشند.


خاتم کاری


حتما دقت کنید که تمامی گل ها و اشکال و طراح هایی که در سطح جعبه خاتم کاری شده به کار رفته حتما قرینه یکدیگر باشند. همچنین هر چقدر نقش ها و مثلث های کنار هم چیده شده ریز تر باشد اثر با کیفیت تر است.


خاتم کاری



برای خرید جعبه خاتم کاری جواهرات روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 21900 تومان


خاتم کاری


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است