سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد




هنر و صنایع دستی مختص به یک مکان و یک شهر مشخص نمی باشد و هنر دوستان در هر منطقه و موقعیت جغرافیایی باشند و به هنر علاقه مند بوده، برای خرید صنایع دستی و هنری راه هایی را پیدا می کنند از جمله سفر کردن یا خرید اینترنتی که از مرسوم ترین روش ها می باشند.




هر چند هنر میناکاری را با نام و کنیه شهر اصفهان می شناسیم اما دوستداران این هنر به این شهر محدود نمی باشند و بسیاری از افراد در شهر ها و کشور های مختلف به این هنر زیبا و ظریف علاقه مند هستند و با توجه به اینکه کاربرد های متنوعی داشته بسیار مورد استقبال می باشد.




بسیاری از هموطنان عزیزمان در شهر مشهد سالیان دراز با خرید ظروف میناکاری در مشهد از آن به عنوان یک المان زینتی برای منازل خود استفاده می کنند. هر چند محصولات میناکاری شده تنها کاربرد زینتی نداشته بلکه می توانید در مهمانی های خود از آنها استفاده نمائید.


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید

 

از دیگر کاربرد های محصولات میناکاری مشهد می توان به کاربرد این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی اشاره کرد، انواع تندیس های میناکاری شده و مجموعه های میناکاری متشکل از گلدان و بشقاب که با باکس های زیبا تهیه شده اند و زینت بخش محل کار یا منزل شما می باشند.




مجموعه تک سبد به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان ظروف میناکاری شده در مشهد، محصولاتی با کیفیت تولید شده در معتبر ترین کارگاه های تولید میناکاری اصفهان را با حذف واسطه ها و ارائخ مستقیم در اختیار دوستداران این هنر در شهر مشهد قرار داده است.




فروشگاه اینترنتی تک سبد به عنوان یکی از معتبرترین مرکز فروش میناکاری در مشهد توانسته است به خوبی عمل نموده و محصولات متنوع را با قیمت و کیفیت بالا در اختیار هنر دوستان این منطقه جغرافیایی کشورمان قرار دهد. با ما همراه باشید با محصولات صنایع دستی اصیل و ایرانی با کیفیت.

 

 

 

در این میان فروشگاه اینترنتی تک سبد به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان آنلاین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشو و همچنی کشور های خارجی، افتخار دارد با محصولاتی متنوع، با کیفیت و قیمت مناسب در خدمت هنردوستان عزیز باشد.  این فروشگاه اینترنتی دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره بوده و با ارائه ضمانت عودت وجه خرید شما بدون قید و شرط  به مدت 7 روز مصداقی بر عملکرد موفق و مطمئن این مجموعه می باشد. برای مشاهده کلکسیونی از زیباترین محصولات میناکاری اصفهان به آدرس www.taksabad.com مراجعه نمائید.




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است