سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

پاوربانک ها یا همان شارژر های همراه که  برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی از جمله گوشی تلفن همراه، تبلت، گجت های هوشمند و..... می باشند. این محصولات دارای تنوع بینظیری از لحاظ اندازه و ظرفیت می باشند روزبه‌روز در حال توسعه و پیشرفت می باشند و هر روز شاهد ظرفیت های بالاتر و باعاد کوچکتر می باشیم. تکنولوژی بکار رفته در پاوربانک ها نیز می تواند متفاوت باشد از جمله باتری های لیتیوم پلیمر، لیتیوم یونی و پاوربانک هاس سولار می باشد که نوع تامین انرژی در هر کدام از آنها کاملا متفاوت می باشد. با توجه به نیاز روز افزون به استفاده از گوشی های هوشمند و سایر گجت های هوشمند، نیاز به استفاده از پاوربانک نیز یک مسئله مهم و اساسی می باشد.

 


خوب با توجه به کارایی بالای پاوربانک ها و نیاز بیشتر افراد جامعه به استفاده از این محصول، می توانید براحتی از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر و تاثیر گذار استفاده کنید. از آنجایی که استفاده از یک هدیه مارکدار می تواند تاثیز بسزایی در بخاطر سپردن شما در ذهن مشتری ها داشته باشد، چاپ پاور بانک تبلیغاتی می تواند از اهمیت ویژه ای در استفاده از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد.




استفاده از هدایای تبلیغاتی در مقابل سایر روش های تبلیغاتی محیطی مانند تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و سایر تبلیغات محیطی به دلیل استفاده طولانی مدت می تواند یک تبلیغ مستمر برای برند و محصولات و خدمات شما باشد و برای مدتی طولانی در مقابل دیدگان مشتریان باقی می‌مانند. هدایای تبلیغاتی پاور بانک به عنوان جدید ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال می تواند در کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.



ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای مشاهده متنوع ترین پاوربانک های تبلیغاتی با ظرفیت، ابعاد و قیمت های متفات به وب سایت فروشگاهی تک سبد مراجعه نمائید و متناسب با بودجه خود نمونه ای با کیفیت از پاوربانک های تبلیغاتی خود را سفارش داده و در صورت نیاز امکان حک کردن لوگو و برند شما بر روی بدنه این پاوربانک ها وجود دارد.

 


 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 Ø®Ø±ÛŒØ¯ محصول


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است