سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

در روزهای سرد سال، در کنار استفاده از وسایل گرمایشی، نیاز به استفاده از روش هایی برای جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل ساختمان ضروری می باشد، بنابراین قصد داریم در این مقاله شما را با چند روش عایق بندی فوری درب ها و پنجره ها آشنا کنیم.

 

 

 

یکی از روش هایی که می توانید برای جلوگیری از نفوذ سوز و سرما به داخل ساختمان استفاده کنید، گذاشتن یک جسم در پشت پنجره یا درب می باشد تا از نفوذ سرما به داخل جلوگیری شود. در واقع این روش یکی از راحترین شیوه ها می باشد زیرا نیاز به نصب ندارد.

 

 

 

همانطور که می دانید، علت اصلی احساس سوز و سرما با توجه به بسته بودن درب ها و پنجره ها، نفوذ سرما از طریق درزها می باشد، پس به این منظور پوشانیدن درزهای درب ها و پنجره ها می تواند کمک بسزای کند، بنابراین استفاده از عایق درزگیر پنجره یک روش سریع و موثر می باشد.

 

 

 

شاید شما نیز این تجربه را داشته باشید که با نزدیک شدن به پنجره در زمستان احساس سرمای بیشتری می کنید، بنابراین استفاده از روشی برای عایق سازی پنجره می تواند کمک بسزایی در کاهش مصرف سوخت و حفظ دمای مناسب داخل ساختمان داشته باشد.

 

 

 

یکی دیگر از روش هایی که این روزها شاهد استقبال از آن می باشیم، عایق سازی پنجره ها با استفاده از پلاستیک عایق پنجره می باشد. نحوه عایق کردن پنجره با این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

 

 

 

اگر به دنبال یک شیوه برای عایق کردن پنجره های قدیمی منزل خود با صرف هزینه اندک می باشید ما به شما خرید پلاستیک عایق پنجره را پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

برای استفاده از این محصول نیاز می باشد که پلاستیک عایق سرما را به اندازه 2 الی 3 سانت بزرگتر از ابعاد چهارچوب پنجره برش بزنید و براحتی با استفاده از نوار چسب دو طرفه بر روی چهارچوب نصب نمائید.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پلاستیک عایق پنجره و خرید این محصول بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

 با مشاهده این ویدئومی توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست بیاورید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است