سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

هوای گرم تابستان می تواند بسیار کلافه کننده باشد، بنابراین استفاده از وسایلی که بتواند به تعدیل این گرما کمک کند در فصول گرم سال رواج دارد، از جمله انواع کولرهای آبی، کولرهای گازی، پنکه و درب های توری مخصوص درب های ورودی ساختمان می باشد.

 



درب توری مغناطیسی آسان مش، محصولی با طراحی فوق العاده که کمک می کند در فصول گرم سال علاوه بر اینکه از جریان هوای آزاد در محل مورد استفاده بهرمند شوید، از هجوم انواع حشره های موذی که در فصل های گرم سال شایع هستن در امان باشید و از نیس حشراتی از جمله پشه ایمن باشید.

 



استفاده از درب های توری از گذشته های دور تا به کنون مرسوم بوده است، در گذشته ها درب ها به مانند یک پرده توری در ورودی محل نصب می شد که جنس آنها کیفیت بالایی نداشته و براحتی دچار آسیب می شدند، اما درب های توری مگنتیک آسان مش با استفاده از بهترین متریال درجه یک تهیه شده اند.

 



یکی از مهمترین ویژگی های درب توری مغناطیسی استفاده از مگنت ها یا همان آهنرباهای  بسیار قوی می باشد که به بسته شدن فوری درب بعد از عبور کمک بسزایی می کند.




 درب توری مغناطیسی آسان مش عرض 270 سانتی متر از سه تکه تشکیل شده است که موجب استفاده راحتر آن می شود. این درب دارای 36 مگنت قوی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

 



توجه داشته باشید که در طراحی و دوخت این درب توری مغناطیسی که دارای عرض 270 می باشد از 36 عدد مگنت بسیار با کیفیت استفاده شده است که علاوه بر جلوگیری از نفوذ حشرات موذی به داخل ساختمان باعث عبور هوای آزاد در فصول گرم سال در منزل و سایر مکان های مورد استفاده می باشد.

 



در حال حاضر نمونه های مختلفی از درب های توری در بازار موجود می باشد که می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد که بسته به جنس تور و آهنربا یا حتی ابعاد متفاوت می باشد، اما قیمت درب توری مگنتیک فوق با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه بسیار مناسب می باشد.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید

 

 

 

 

 

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است