سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

ایران با صنایع دستی متنوع و چشم نواز که نشان از فرهنگ غنی و ذوق هنری ایرانی دارد یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع دستی در جهان می باشد. هنر میناکاری با بیش از پنج هزار سال سابقه به خلق آثاری نفیس و چشم نواز می پردازد که گویی چشم هنر دوست آدمی را از زمین به افلاک می برد.




هنرمند میناکار طرح ها و نقوش مختلف را بر روی ظروف مسی، نقره‌ای و طلایی می آفریند و به خلق آثاری می پردازد که گویی زمینی نیستند. آثاری که رنگ لاجورد آن گویی راهی به سمت بهشت می باشد. میناکاری تهران با تنوع محصولات نمونه ای از این هنر می باشد.




هنر میناکاری ایران دارای شهرت جهانی می باشد و در ایران نیز بسیار محبوب می باشد و حتی در شهر های صنعتی نیز شاهد رشد و پیشرفت این هنر چشم نواز هستیم از جمله شهر تهران که تعدد مرکز خرید میناکاری در تهران نشان از این محبوبیت دارد.

 

 


هرچند مهد رشد و توسعه هنر میناکاری ایران شهر اصفهان می باشد و اساتید برجسته ای در این شهر می باشد اما باید این نکته را خاطر نشان کنیم که هنر محدود به یک منطقه نمی باشد و هنرمند و هنر دوست به دنبال هنر می رود. بسیاری از هنرمندان به تولید میناکاری در تهران می پردازند که نشان از عشق به این هنر دارد.

 



در تهیه ظروف میناکاری عمده رنگ مورد استفاده برای زمینه رنگ های آبی و سبز می باشد و در سال های اخیر استفاده از رنگ قرمز نیز بسیار مرسوم شده است. اما بیشترین رنگ مورد استفاده که غالب می باشد رنگ آبی لاجوردی می باشد که یادآور پهنای زیبای آبی آسمان می باشد.




ترکیبی از آتش و خاک که به دست هنرمند میناکار با هنر نقاشی در آمیخته و آثاری ارزشمند و درخور هنر ایرانی تولید می کنند.



 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی میناکاری ارزان تهران به فروشگاه تک سبد مراجعه نموده. خرید کالای اصل و با کیفیت را با تک سبد تجربه کنید.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است