سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

اگر شما مایل هستید محصولات میناکاری را خریداری نمائید باید به یکسری نکات توجه کنید تا محصولاتی با کیفیت و اصل را خریداری نمائید تا علاوه بر حمایت از هنرمندان ایرانی، از خرید کالای با کیفیت و مرغوب لذت ببرید. با ما همراه باشید با نکاتی در رابطه با خرید میناکاری.




یکی از محصولات میناکاری تهران، که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد و می تواند به عنوان هدیه ای بجا و تاثیر گذار باشد، قاب بشقب میناکاری بوده. یک قاب زیبا که درون آن بشقاب میناکاری زیبا استفاده شده و ترکیبی زیبا از چوب و میناکاری می باشد. بشقاب مورد استفاده در این قاب باید از مس یا آلیاژ هایی با درجه خلوص بالا باشد و ضخمانت مناسبی داشته باشد.




نقوش مورد استفاده در میناکاری معمولا نقوش سنتی از جمله اسلیمی، ختایی، گل و مرغ می باشد. قاب چوبی و یک بشقاب میناکاری تهران در یک مجموعه زیبا می تواند هدیه ای زیبا و به یاد ماندی باشد. ظرافت طراحی و تنوع رنگ مورد استفاده در این اثر بسیار تاثیر گذار می باشد. یکی از مهمترین مولفه های اثر میناکاری ظرافت و دقت بکار برده شده در طرح مینا می باشد.




قاب میناکاری نوا، یکی از محصولات میناکاری بسیار زیبا و با ارزش می باشد که دارای یک بشقاب میناکاری به قطر 25 سانتی متر بوده که درون یک قاب چوبی زیبا با ابعاد 29*29سانتی متر بوده. این محصول می تواند یک گزینه مناسب برای تزئین دیوار اتاق پذیرایی شما باشد.




یکی از انواع محصولات میناکاری ارزان تهران، قاب میناکاری بوده که دارای توع بسیار از لحاظ اندازه و طرح می باشد. شما می توانید با خرید قاب بشقاب ها یکی از بهترین هدایا را برای عزیزان خود تهیه کنید. بشقاب مورد استفاده در قاب بشقاب ها باید دارای سطح صاف و براق بوده و لعاب آن دچار پریدگی نباشد.




نکته مهم غلظت لعاب می باشد که باید در همه جا یکدست بوده تا اثری نفیس حاصل شود. رنگ های مورد استفاده در یک اثر میناکاری باید هماهنگ و از مرز تقسیمات، بیرون زدگی نداشته باشد.




برای مشاهده متنوع ترین محصولات و اطلاع از قيمت انواع بشقاب ميناكاري تهران به لینک زیر مراجعه کنید.



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است