سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

این روزها اهمیت و ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بر همگان روشن می باشد و تنها برای خرید این دستگاه نیاز به جمع آوری اطلاعاتی کافی و خرید محصولی متناسب با نوع آلودگی آب منطقه و همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای این کار می باشد.




در حال حاضر نمونه های متنوعی از دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار این محصولات وجود دارد که این تنوع علاوه بر قیمت و ابعاد شامل روش استفاده شده برای فیلتراسیون آب نیز می باشد که همین امر تاثیر بسزایی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی دارد.




یکی از انواع این محصولات که می تواند گزینه مناسبی برای حذف  املاح معدنی و آهکی، ویروس، باکتری، تخم انگل و لارو می باشد، دستگاه تصفیه آب خانگی سرشیری می باشد که به دلیل نداشتن مخزن و عدم نیاز به برق و باتری می تواند بهترین گزینه برای مکان هایی با فضای کم باشد.




دستگاه تصفیه آب خانگی اسپادانا مدل AJ-700R ، نمونه ای بسیار با کیفیت از دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی می باشد که به دلیل کاربرد آسان و قیمت مناسب می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که به دلبل فضای کوچک آشپزخانه نیاز به استفاده از یک دستگاه کوچک برای تصفیه آب دارند.




نوع فیلتراسیون در این دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک، فیلتر سرامیکی و دانه های زغال فعال می باشد که می تواند انواع باکتری، تخم انگل و لارو را از آب مصرفی خانوار حذف کند. این دستگاه دارای یک سال گارانتی از شرکت تولید کننده می باشد که گواهی بر کیفیت و کارایی این محصول می باشد.




از مهمترین دلایل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، کمک به حفظ سلامتی خانواده می باشد که مانع از بیماری های گوارشی و کلیوی می شود. بسیاری از آلودگی های موجود در آب می تواند از عوامل زمینه ساز برای انواع سرطان ها در بدن انسان باشد.

 



برای مشاهده متنوع ترین محصولات و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی به لینک زیر مراجعه نمائید.

 

 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است