سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

هنر میناکاری یکی از هنرهای دستی اصیل، ظریف و زیبای ایرانی می باشد که دارای متنوع ترین محصولات و نقوش بکار برده شره می باشد. در میناکاری یا میناسازی ابتدا طرح اولیه با قلمو بر روی زیر ساخت مسی پیاده سازی می شود و به عبارتی قلم گیری شده و سپس مرز بین این خطوط با رنگ های مینا با دقت و ظرافت خاصی پر می شود و نقش و نگار های زیبا بر روی این ظروف را پدید می آورد. یکی از انواع محصولات میناکاری که دارای تنوع طرح، رنگ و ابعاد می باشد، بشقاب میناکاری بوده. این محصول در سایز های مختلف و بر روی زیر ساخت های مسی با طرح های متفاوتی پیاده سازی می شود که این زیر ساخت می تواند دارای برجستگی های قلمزنی نیز باشد.



بشقاب میناکاری تهران بر روی زیر ساخت مرغوب که با استفاده از فلز مس اعلاء  تهیه شده است که  ۳ بار لعاب کاری درجه یک  شده و در کوره دوره پخت کامل را گذرانیده است. بشقاب میناکاری تهران یک محصول هنری زیبا بوده که صد در صد با سدت تهیه شده است و در طرح آفرینی روی این بشقاب زیبا از ماشینآلات صنعتی استفاده نشده است.




اگر در صدد تهیه یک هدیه میناکاری برای دوستان و عزیزان خود می باشید، می توانید بشقاب میناکاری را به عنوان یک محصول زینتی کاربردی انتخاب نموده، برای اطلاع از قيمت انواع بشقاب ميناكاري تهران به لینک انتهای صفحه مراجعه نمائید تا ضمن مشاهده متنوع ترین محصولات میناکاری از تخفیفات ویژه نیز بهرمند شوید.



شما می توانید از یک قاب بشقاب میناکاری به عنوان هدیه برای عزیزان خود استفاده کنید که به عنوان یک المان تزئینی بسیار زیبا برای محیط منزل یا کار شما می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های بشقاب میناکاری تهران نقوش بسیار زیبا، اصیل و ظریف بوده که بر روی زیر کار مسی به دست هنرمندان میناکار پیاده سازی می شود.

 


 برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است