سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

همه خانم ها به دنبال راه حلی برای داشتن پوستی شاداب و سرزنده هستند. و برای رسیدن به این مقصور راه های مختلفی را تجربه می کنند. از جمله استفاده از انواع کرم های پوستی.



یکی از مشکلات پوستی جوش های سر سیاه روی بینی می باشد که جلوه نازیبایی به صورت می دهد و استفاد از راه های مختلف برای از بین بردن آنها شاید شما را خسته کرده باشد.



یکی از راه های مناسب برای از بین بردن جوش های سر سیاه و آکنه های پوست استفاده از بخور دادن صورت می باشد. استفاده از دستگاه بخور صورت گرم، علاوه بر شادابی پوست می تواند راه حل موثری در درمان آکنه پوست باشد.



استفاده از بخور گرم برای پوست می تواند موجب تامین رطوبت و شادابی پوست بشود و از چین و چروک زود هنگام پوست صورت جلوگیری کند.



دستگاه بخور صورت دستی، یکی از وسایلی می باشد که می تواند به شما در داشتن پوستی شاداب و سرزنده کمک نماید و در کنترل چربی پوست صورت شما موثر باشد.



استفاده از بخور گرم به همراه عصاره های گیاهی می تواند در درمان بسیاری از مشکلات پوستی بسیار موثر باشد، نکته حائز اهمیت این می باشد که باید عصاره گیاهی متناسب با پوست شما انتخاب شود.



استفاده از دستگاه بخور گرم، در بسیاری از سالن  های زیبایی به منظور آماده سازی پوست برای استفاده از ماسک های زیبایی پوست بسیار مرسوم می باشد.

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 49000  تومان

خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است