سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

این روز ها در دست بسیاری از افراد اسپینر ها را می توانید ببینید یا بر روی شیشه بسیاری از مغاره ها نام فیجت اسپینر را حتما دیده اید. اسپینر ها یک نوع فیجت هستند که در زمان کار با آن ها علاوه بر سرگرم شدن، انرژی های درونی منفی تخلیه شده که به اصلاح تخلیه عصبی می گویند و با کاهش استرس و اضطراب فرد به آرامش درونی و در نتیجه تمرکز اعصاب خواهد رسید. اسپینر ها نوعی فیجت هستند که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم اما در شکل های غیر معقول برای مثال فشار دادن خودکار فشاری، چرخاندن سرکلیدی و این قبیل کار ها. فیجت اسپینر ها نوعی منطقی از این کارها هستند که در شکلی زیبا طراحی و ساخته شده اند. فیجت ها در دو دسته فیجت کیوب و فیجت اسپینر بوده و هر یک کارایی خاص خود را دارد.

اسپینر ها توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده و برای کاهش استرس و اضطراب تاثیر مثبت داشته است. همچنین کار با فیجت اسپینر ها برای بیماران مبتلا به اوتیسم به شدت پیشنهاد شده است. اسپینر آرامش اعصاب توسط متخصصین روانشناسی نیز تایید و توصیه شده است و به خصوص برای افراد مبتلا به بیماری اوتیسم توصیه شده است. زمانی که شما با اسپینر بازی می کنید مغز شما سرگرم شده و به صورت ناخواسته از استرس، اضطراب و مشکلات روزانه دور خواهد شد به همین دلیل کم کم با ایجاد تمرکز بر اسپینر و انجام حرکات نمایشی فرد به آرامش درونی و تخلیه انرژی های منفی می رسد و به کل استرس خود را فراموش می کند. 

 

فیجت اسپینر

 

قبل از معرفی این محصول لازم است ابتدا با مفهوم کلمه فیجت آشنا شوید سپس با فیجت اسپینر و انواع آن شنا خواهید شد. فیجت معادل انگلیسی Fidget به ابزارهایی گفته می شوند که آرامش بخش ، تخلیه کننده عصبی و ضد استرس می باشند. اغلب افراد با استفاده از فیجت از استرس رها شده و به آرامش و تمرکز دست میابند. فیجت ها پدیده ای نو و تازه در کنترل اعصاب و تخلیه استرس به حساب می آیند و تنها کاربرد آن ها نیز همین است و کارایی دیگری ندارند. همه ما در زندگی روزمره خود از فیجت های مختلفی استفاده می کنیم ، برای مثال فشار دادن دکمه روی خودکار، چرخاندن یک شیئ، فشار دادن دکمه های پرسی و ... که همگی منجر به تمرکز بیشتر در افراد می شوند. اما ابزار صحیح آن فیجت های واقعی هستند.

 

فیجت اسپینر

 

فیجت اسپینر که به آن فینگر اسپینرهم گفته می شود یک وسیله 2 پره، 3 پره، یا چند پر می باشد که با چرخاندن آن و ادامه این کار تخلیه عصبی و انرژی های درونی منفی ناخودآگاه شروع شده با مشغول شدن مغز به این کار خودبه خودی تمرکز و در نتیجه آرامش درونی رخ می دهد.
 
فیجتینگ معادل انگلیسی Fidgeting به معنی حرکات کوچک و تکراری یک شیئ است. اغلب افراد این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دهند که برای تخلیه انرژی و آرامش گرفتن انجام می شود.

همانطور که می دانید فیجتینگ و حرکات ناشی از تخلیه عصبی را اغلب یک حرکت منفی می شناسند ولی در حقیقت تحقیقاتی که اخیراً انجام شده است نشان می دهند که تخلیه انرژی استفاده نشده و منفی درون انسان با انجام این حرکات بر تمرکز اعصاب کمک کرده و تاثیر مثبت بر روحیات و اعصاب افراد داشته است. اسپینر LED دار اسپید لایت اورجینال و با کیفیت را می توانید از همین سایت با قیمت بسیار پایین و باور نکردنی خریداری کنید.

 

فیجت اسپینر

 

 

فیجت اسپینر 6 پره طرح فشنگ فیجت اسپینر سه پره چراغ دار براق
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر 6 پره فلزی مولکولی فیجت اسپینر سه پره چراغ دار طرح i love you
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر سه پره چراغ دار طرح گل فیجت اسپینر فلزی سه پره طرح پاسور
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر فلزی طرح BMW فیجت اسپینر فلزی 4 پر طرح چرخ دنده
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر سه پره فلزی طرح صلیب فیجت اسپینر فلزی طرح گل آفتاب گردان
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر طرح C فیجت اسپینر فلزی سه پره طرح سکه
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر فلزی مثلثی شب تاب طرح آیرون من فیجت اسپینر 6 پره فلزی توپی رنگارنگ
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر 5 پره فلزی طرح کاپ فینال فیجت اسپینر فلزی طرح قطب نما
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر فلزی لاکچری طرح تمساح فیجت اسپینر سه پره فلزی رنگین کمانی
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر 6 پره فلزی طرح اسپایدر من فیجت اسپینر فلزی طرح آیرون من
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر فلزی طرح کاپیتان آمریکا فیجت اسپینر بلوتوثی اسپیکر و چراغ دار
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر مینی دراگون شیلد فیجت اسپینر سه پره چریکی
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر سه پره فلزی طرح دراگون فیجت اسپینر دو پره ساچمه ای
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
مینی فیجت اسپینر سه پره فیجت کیوب ساده
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت کیوب چریکی فیجت اسپینر سه پره ساده
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید
فیجت اسپینر سه پره چراغ دار فیجت اسپینر 8 پره طرح سکان کشتی
اطلاعات بیشتر و خرید اطلاعات بیشتر و خرید

 

فیجت ها شکل ها و مدل های مختلفی دارند برای مثال فیجت چرشی، فیجت دکمه ای، فیجت کلید دار و ... که انواع آن ها در بازار موجود است. البته هر کدام از این نوع فیجت ها خود زیرمجموعه ای از شکل ها و طراحی های متفاوت دارند که هر شخص می تواند متناسب با سلیقه خود رنگ یا شکل فیجت دلخواه خود را انتخاب کند.

 

فینگر اسپینر

 

فیجت اسپینر فلزی یک ابزار آرامش دهنده و ضد استرس است که وزن بسیار کم ، چرخش سریع بالای 3 دقیقه به علاوه طراحی بسیار زیبا و چشم نواز از ویژگی های آن می باشند.
 اما چه کسانی به فیجت اسپینر نیاز دارند؟ فیجت برای تمام کسانی که عاداتی از جمله تکان دادن دست یا پاهایشان در حال انجام کار یا مشاهده تلویزیون دارند، کسانی که عادت دارند کنترل تلویزیون را در دست گرفته و با دکمه های آن بازی کنند، کسانی که عادت دارند مدام چیزی در دست داشته و تکان دهند، کسانی که دارای شغل های پر استرس هستند، داشن آموزان و دانشجویانی که در زمان امتحانات خود استرس می گیرند، افرادی که کار تمرکزی انجام می دهند و .... در کل می توان گفت هرکسی که دچار مشکلات عصبی، استرس و تمرکزی است می تواند از فیجت استفاده کند.

 

اسپینر اسپید لایت

 

اسپینر معادل انگلیسی Spinner یک نوع فیجت چرخشی است که همان کار فیجت ها یعنی کنترل اعصاب و تخلیه عصبی را انجام می دهد. طرز کار این نوع فیجت ها به این صورت است که فرد با چرخاندن سریع آن و تمرکز در سریع تر چرخاندن و طولانی مدت چرخیدن فیجت به آرامش دست میابد. اسپینر ها انواع مختلفی دارند و در شکل ها و رنگ های مختلفی نیز موجود هستند. برای مثال اسپینر 3 پره، اسپینر 5 پره، اسپینر 2 پره، اسپینر دایره ای، اسپینر بیضی، اسپینر مربعی و ....

لایت اسپید

 

فیجت اسپینر سه پره یک وسیله آرام بخش و ضد استرس می باشد. اسپینر ساده حرفه ای ساخته شده از فلز با روکش پلاستیک مقاوم دارای بلبرینگ با کیفیت و روان استاندارد ترین و خوش دست ترین و با سرعت ترین فیجت اسپینر موجود می باشد
 
 فیجت اسپینر از لحاظ علمی و براساس تحقیقات برای رفع استرس و تخلیه انرژی های اضافی درونی مفید است.

اسپینر ها علاوه بر تخلیه عصبی و ایجاد آرامش جنبه زیبایی بصری نیز دارند زیرا با چرخش اسپینر با نگاه به آن یک نوع توهم بصری ایجاد شده و رنگ هایی در هم ادغام شده و زیبا خواهید دید. اسپینرهای رنگارنگ در حین چرخش ظاهری شبیه به رنگین کمان پیدا می کنند، یا اسپینر های شب نما در زمان چرخش در شب یک حاله رنگی شفاف و باریک ایجاد می کنند، و انواع دیگر اسپینر ها نیز هر کدام بسته به طراحی و رنگ بندی که دارند طرحی زیبا به نمایش خواهند گذاشت.

 

لایت اسپید اسپینر

 

این روز ها اسباب بازی کوچکی که دست همه می بینید و در تلویزیون تبلیغ می شوند با نام فیج اسپینر Fidget Spinner مد شده است که حتی اپلیکیشن فینگر اسپینر نیز برای آن طراحی شده که برای افراد سرگرم کننده می باشد. معروف ترین اسپینر حال حاضر در جهان به نام " فیجت اسپینر لایت اسپید چرغ دار یا LED Light Speed Fidget Spinner می باشد که در پره های خود چراغ های کوچک ال ای دی دارد که در زمان چرخاندن اسپینر روشن شده و زیبایی خارق العاده ای از چرخش آن به تصویر می کشد.

بازی رایگان فینگر اسپینر Finger Spinner هم که اپلیکیشن این فیجت جذاب است یکی از محبوب ترین اپ های رایگان App Store اپل می باشد. این اپلیکیشن تنها جنبه سرگرمی دارد و کار برد فیجت های واقعی را نخواهد داشت. طرز کار آن نیز به این صورت است که فیجت نمایشی نرم افزار را با کشیدن انگشت روی آن به چرخش در میاورید اما فقط چند مرتبه می توانید این کار را انجام دهید و به ازای چرخش بیشتر سکه دریافت می کنید. از سکه های خود می توانید برای ارتقای اسپینر استفاده کنید و حتی گاهی و برای ادامه بازی نیز ممکن است لازم شود سکه خریداری کنید.

 

fidget spinner

 

این اپلیکشن پس از هر بار اتمام چرخش اسپینر یک صفحه از امتیاز به شما نمایش می دهد که می توانید نتایج خود را نیز در شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته ناگفته نماند که تبلیغاتی نیز در این اپلیکشن قرار دارند که کمی حس ناخوش آیند برای بازیکن ایجاد می کند. 

 

اسپینر چراغ دار

 

خرید فینگر اسپینر برای کاهش استرس, خرید اسپینر چراغ دار ضد استرس, فروش ارزان فیجتینگ فینگر اسپینر چراغدار,لایت اسپید , light speed, بهترین اسباب بازی برای بچه ها در سال 2017, رفع تیک انگشتان,خرید اینترنتی اسپینر, درمان استرس با دستگاه اسپینر, قیمت فینگر اسپینر، فینگر اسپینر اصل, فروش فینگر اسپینر در تهران،، اسپینر ایران , اسپینر , فیجت اسپینر, خرید اسپینر, خرید فیجت اسپینر, اسپینر فیجت, خرید Spinner, Fidget Spinner, Finger spinner, قیمت اسپینر, فروش فیجت اسپینر

 

اسپینر ارزان

 

یک مدل اسپینر تزیئینی با رنگ بندی متنوع و بسیار زیبا می باشد که از سبک ترین و راحت ترین اسپینرهای جهان می باشد ، این اسپینر دارای طرح 3 پر با گوشه های مثلثی شکل می باشد که در زمان چرخش زیبایی بصری خاصی را ایجاد می کند.

فیجت اسپینر بهترین و جدید ترین ابزار تخلیه انرژی های درونی منفی و عصبی و آرامش روانی

انواع اسپینر 3 پره ضد استرس و آرام بخش

اسپینر Spinner یک ابزار شگفت انگیز برای تمرکز اعصاب و دوری از استرس و آرامش عصبی در افراد

مناسب برای بزرگ سالان و کودکان (بجز کودکان زیر 3 سال) 

 

خرید اسپینر

 

این ابزار برای کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم بسیار مفید است و با چرخیدن و تاب دادن به درمان ان ها کمک می کند. از گذشته متخصصین روانشاسی و کاردرمانی استفاده از ابزار های حسی کع برای آرام کردم و تخلیه عصبی کودکانی که مشکلات پردازشی در احساسات خود دارند را توصیه کرده اند. حتی متخصصین اعصاب و روان استفاده از فیجت اسپینر ها را برای آرامش بیماران خود توصیه می نمایند.

 

اسپینر تزئینی

 

اسپینر Spinner مناسب برای کودکان، نوجوان ها، بزرگ سالان، دانش آموزان، دانشجویان می باشد و مناسب برای تقویت تمرکز و قدرت پردازش مسائل احساسی و فیزیکی می باشد. تقریبا اکثر انسان ها نوعی تیک عصبی یا حرکات ناشی از استرس و بی قراری یا فیجت دارند که در شرایط خاص روحی پر فشار و تنش در طول روز آن ها را گرفتار کرده و با بدتر شدن شرایط نیز شدت میابند. 

فیجت اسپینر فلزی سه پره 3 بعدی الگانت ظاهری سه بعدی داشته و در رنگ بندی متنوع و زیبایی به منظور کاهش استرس و تخلیه عصبی و تمرکز اعصاب تولید شده است. جنس فلز مرغوب با بلبرینگ اصل و دور بالا.
 
 
 


کسانی که دچار اضطراب هستند در طول روز این حرکات را به کرات انجام می دهند و حتی گاهی دچار افسردگی ناشی از عدم کنترل این عادات و حرکات می شوند. از بازی کردن با موها تا ناخن جویدن، چرخاندن مداد، بازی با درب خودکار، بازی با گوشه لباس و ... گرفته که همگی نشانه های عصبی در افراد هستند. به همین دلیل است که ابزار هایی با نام Fidget و اسباب بازی با نام Fidget Spinner برای رفع این مشکلات طراحی و تولید شده است. اسباب بازی ساده ای که باعث کاهش استرس و ایجاد آرامش درونی در افراد می شود.

 

اسپینر تمرکز اعصاب

 

جالب است بدانید برخی از محققین اخیراً اعلام کرده اند که این ابزار ساده در کاهش استرس، اختلالات استرسی و عصبی، ضایعات روانی و اختلالات کم توجهی ، پیش فعالی و .. می تواند موثر واقع شود. علاوه بر جنبه های درمانی فیجت اسپینر ها می توانند سرگرم کننده نیز باشند و با حرکت و چرخش بخشی از مغز را سرگرم کرده و به واسطه آن آرامش و تمرکز ایجاد کند.

 

اسپینر ضد استرس

 

تصور کنید مغز شما یک خانواده است که با همکاری و اتحاد اعضای خانواده تصمیمات مهم گرفته می شوند. حال اگر کودک خردسال خانواده حواسش به اسباب بازی هایش پرت نشود مراقبت از آن توجه بسیار زیادی لازم دارد که بر روی تصمیم گیری نیز تاثیر زیادی دارد. محقیقن زیادی در مورد نقش حرکات فیجتی بر روی رفع حواس پرتی ناشی از خستگی توضیحاتی ارائه کرده اند که این حرکات از افکار نا سالم مثل اینکه سایرین در مورد من چه فکری می کنند؟ چرا بقیه در کارشان از من موفق تر هستند؟ چرا بقیه از من زیبا تر هستند؟ چرا ماشین بقیه از من بهتر است؟ و ... پیشگیری می نماید و موجب کاهش مشکلات عصبی می شود.

 

اسپینر نورانی

 

دیدگاه دیگری که در مورد نقش فیجت در سلامت روحی وجود دارد این است که حرکات بدن بخشی از روند فکر کردن و تشریح کارها در زندگی به شمار می رود. سومین دیدگاهی که در مورد حرکات ناشی از استرس مطرح است، این که چنین حرکاتی نوعی آئین محسوب می شود؛ آئینی که به افزایش آرامش و تمرکز فرد می انجامد.

 

فیجت اسپینر ارزان

 

همچنین گفته می شود حرکات پیاپی و تکراری می تواند به پدید آمدن رابطه عاطفی بین فرد و شی منتهی گردد. منظور از رابطه احساسی این است که فرد می تواند مثلا با بازی با یک توپ کوچک، یا چرخاندن خودکار یا بازی با فیجت اسپینر ناراحتی های فکری خود را از بین برده و حواسش را از مشغله های منفی پرت کند. در آخر اینکه پناه بردن به فعالیت های فیزیکی در انسان نوعی مبارزه ناخودآگاه با پیشرفت زندگیِ پشت میز نشینی به شمار می رود که انسان های کنونی به آن محکوم شده اند و این مساله دقیقا در تضاد با طبیعت پر تحرک انسان است. محققان آمریکایی در این رابطه بیان داشته اند که وول خوردن و انجام حرکات تند و پشت سر هم می تواند تا حد زیادی از احتمال خطر مرگ در اثر بی تحرکی بکاهد.

 

لایت اسپید اسپینر فیجت

 

با وجود همه این پاسخ ها به این سوال می رسیم که آیا فیجت اسپینر ها می توانند ابزار های مناسب و مفیدی برای رفع استرس و القای آرامش درونی به افراد شوند؟ پاسخ قطعی و مطئنی برای این سوال همچنان وجود ندارد ولی کاملاً روشن و واضح است که فیجت اسپنر یک ابزار کاملاً ساده ولی کاملاً موثر در سرگرم کردن مغز افراد ، در نتیجه حواس پرتی و در نتیجه افزایش تمرکز و عدم توجه به مشکلات عصبی و رسیدن به آرامش هرچند گذرا می باشد.

فینگر فیجت اسپینر

مهارت در چرخاندن سریع و طولانی مدت فیجت اسپینر خود یک ابزار انگیزشی و تشویقی است که موجب تحسین فرد توسط اطرافیان شده که همین جلب توجه ها خود باعث بهبود وضعیت روحی افراد می شود. یعنی حرکتی که اگر بدون این اسباب بازی انجام دهید شما را فردی عصبی نشان می دهد، با استفاده از آن دقیقا برعکس شده و دیگران به این فکر می کنند که چه خوب این بازی را انجام می دهید.

لایت اسپید fidget spinner

 

فیجت اسپینر چراغ دار ال ای دی سه پره لایت اسپید ابزاری برای افزایش تمرکز، آرامش، تخلیه عصبی و استرس؛ پیشنهاد شده توسط متخصصین اعصاب و روان و روانشناسی می باشد که در شب دارای درخشش بسیار زیبایی است.
 

طراحی شده برای از بین بردن استرس، بی قراری، انرژی های منفی و اضافی درونی

کمک به افزایش تمرکز و سرگرم شدن ذهن

طراحی ارگونومیک، راحتی برای دست و قابلیت استفاده طولانی مدت

چرخش فیجت با یک یا دو دست

مناسب برای کارمندان ادارات و دانش آموزان و حتی دانشجویان

جمع و جور و قابل حمل با وزن سبک

عملکرد بدون صدا و روان

رنگ بندی متنوع

ساخته شده از بهترین مواد مرغوب

به همراه بسته بندی مخصوص 

 

خرید اسپینر

 

این اسپینر از نظر توزیع وزن در انتهای هر پره خیلی دقیق هست و باعث میشه اسپینر با وزن کمتر بهتر و بیشتر بچرخه. اسپینر ترینیتی از 4 بلبرینگ درجه یک استفاده میکنه و این باعث میشه تا بیشتر از سایر مدل های موجود در بازار بچرخه!

 

قیمت اسپینر

 

این اسپینر از جنس استیل ضد زنگ و برنج بوده و مقاوم در برابر آب و رطوبت و ضربه می باشد.

دکمه فلزی این محصول آهنربایی بوده و به راحتی قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارد.

مدت زمان چرخش یک و نیم دقیقه 

 

فیجت

 

ویژگی های فیجت اسپینر اورجینال:

  • ضد استرس و آرامش بخش
  • کمک فراوان به حفظ و افزایش تمرکز
  • کاملا بی صدا
  • جلوه بصری بسیار زیبا و آرامش بخش و توهم گونه
  • سرعت چرخش بالا و مدت زمان چرخش بسیار بالا با یک حرکت ساده
  • ساخته شده از پلاستیک PLA بسیار مستحکم با استفاده از پرینت سه بعدی
  • قابل استفاده و سرگرم کننده هم برای بچه ها و هم بزرگتر ها 

 

 

 

اسپینر

 

لایت اسپید ضد استرس
Light speed

استرس و اضطراب دارید و دلتان مدام شور میزند؟

چگونه استرس خود را در ۱۰ دقیقه کاهش دهیم؟

فیجت اسپینر راه موثر خانگی برای درمان استرس و اضطراب 

 فیجت ها ابزار های محبوبی هستند که درواقع کاربرد فیزیکی خاصی ندارند اما کار با آنها لذت بخش و آرامش بخش است. دکمه خودکار،جوی استیک یا حتی حرکات اعضای بدن مثل پا جزو چیزهایی هستند که به طور روزمره سوژه فیجت قرار می گیرند. فیجت ها همیشه به عنوان کاربری جانبی برخی اشیا حضور داشته اند اما اینکه یک جسم به منظور این کار طراحی شده باشد یک پدیده نو است.

فیجت ها اشیایی هستند که به صورت تخصصی برای تخلیه عصبی طراحی شده اند و هدفی جز این کار ندارند، همین باعث می شود که در دادن آرامش روانی بسیار موثر باشند. فیجت ها انواع مختلفی دارند برخی خاصیت چرخشی دارند و برخی خاصیت های دیگر لمسی مانند دکمه ، کلید و … که این گونه بهترین نوع آن میباشد. اسپینر ها نوع خاصی از فیجت هستند که خاصیت چرخش بسیار سریع دارند و این چرخش زیبایی بصری توهم گونه خاصی ایجاد می کند که نگاه کردن به آن در کنار خود این عمل فیزیکی به فرد آرامش می دهد.

 

فیجت اسپینر

 

فیجت اسپینر ضد استرس راه موثر خانگی برای درمان استرس و اضطراب. اگر شما هم آن دسته از افراد هستید که همیشه موقع نشستن پای خود را تکان میدهید یا با وسیله ای مثل خودکار بازیی می کنید این اسپینر ها برای شما ساخته شده است.طراحی شده برای از بین بردن استرس و بی قراری کمک به افزایش تمرکز و سرگرمی این اسپینر از نظر توزیع وزن در انتهای هر پره خیلی دقیق هست و باعث میشه اسپینر با وزن کمتر بهتر و بیشتر بچرخه. اسپینر ترینیتی از 4 بلبرینگ درجه یک استفاده میکنه و این باعث میشه تا بیشتر از سایر مدل های موجود در بازار بچرخه! 

اسپینر حرفه ای سه پره مدل الگانت

وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب

فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده

دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع

حدود ٣ دقیقه چرخش با هر ضربه

انواع اسپینر ها:

از انواع اسپینر ها میتوان به تاینی ، دو باله ، سه باله ، نگاره ، دراگون ، ایدج و … اشاره کرد.
آیا شما هم جزو ان دسته از افرادی هستید که در مواقع بیکاری و استرس با خودکار بازی میکنید یا پای خود را ناخود اگاه تکان میدهید اسپینر ها بسیار مناسب برای شما هستند. این اسپینر ها از بهترین متریال ساخته شده اند و بلبرینگ های بسیار پر سرعتی دارند به طوری که حدود سه دقیقه در حالت چرخش می مانند.

 

اسپینر ایران

 

ویژگی های اسپینر حرفه ای سه پره مدل الگانت :

- وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب
- دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع (حدود ٣ دقیقه چرخش با هر ضربه)
- فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده
- ارائه شده در رنگ های مشکی، طلایی، آبی، نقره ای و مسی
- دارای بسته بندی فلزی شکیل 

با فیجت اسپینر Fidget Spinner یا فینگر اسپینر آشنا شوید!

فیجت کیوب Fidget Cube یا مکعب آرامش ضد استرس چیست؟

زندگی مدرن تغییرات زیادی در انسان ها ایجاد کرده است که روز به روز انسان ها بیشتر با آن دست و پنجه نرم می کنند. از جمله این تغییرات می توان به افزایش سریع مشکلات روحی روانی و ذهنی که در بردارنده استرس، بی حوصلگی، مشکلات عصبی و مشغله های فکری اشاره کرد. این روزها همه جا صحبت از اسپینر های تخلیه عصبی و ضد استرس هست و تبلیغات گسترده تلویزیونی نیز از آن با نام های مکعب جادویی ضد استرس (فیجت کیوب)، لایت اسپید (فیجت اسپینر LED دار) و ... انجام می شود. در این مقاله به مبحث استرس و مشکلات عصبی خواهیم پرداخت و رابطه ی فیجت ها با درمان اختلالات عصبی و روانی را بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید...

استرس چیست و چگونه ایجاد می شود؟

تقریباً همه ما تجربیاتی از تغییرات شغلی، روابط اجتماعی جدید، مشارکت در آزمون های مختلف و سمینارها و هزاران تغییرات دیگر در زندگی خود را تجربه کرده ایم، اکثر این تغییرات همراه با سطوح مختلفی از "استرس" همراه هستند که خود نوعی ضایعه روحی روانی برای افراد ایجاد می کند. با رشد علم و تکنولوژی می توان گفت امروزه انجام کارها در زندگی شهری و مدرن سرعت بسیار بیشتری نسبت به زمان های قدیم پیدا کرده و شما می توانید به راحتی در منزل خود با یک لپ تاپ و خط اینترنت بیشتر کارهای خود را در هرکجای کشور یا دنیا رسیدگی و انجام دهید. همین امر موجب ماندن افراد در منزل یا محل کار خود به مدت بیشتر می شود که خود باعث بروز بی حوصلگی در فرد می کند.

 

در نتیجه ی سرعت گرفتن کارها و محدودیت های زمانی مشغله ذهنی رخ می دهد که با پیچیده شدن زندگی های کنونی در برخی افراد بیشتر از سایرین نیز می باشد. بدین معنی که کسانی که فارق از زندگی شهری بوده و در روستاها مشغول به کارو زندگی هستند هنوز اسیر هیاهو و مشکلات زندگی شهری نشده و بنابراین دارای مشغله های فکری کمتری نیز می باشند. این از لحاظ علمی ثابت شده است که زندگی ساده تر و تکراری تر مانند زندگی های روستایی که در کشاورزی یا دامداری و انجام کارهای تکراری خلاصه می شود خستگی روحی بسیار کمتری داشته و بیشتر خستگی جسمی دارد که با استراحت بسیار راحت تر رفع می شود. در زمان های قدیم که اکثر مردم زندگی ساده تری داشتند واژه های استرس و بی قراری یا مشغله فکری و ذهنی کمتر به گوش می خورد و کسی با آن آشنایی نداشت.

بر خلاف زندگی روستایی در زندگی شهری یک فرد از صبح برای رسیدن به محل کار خود با مشکلات ترافیکی، آلودگی و مشکلات تنفسی، هزینه های حمل و نقل و ... درگیر است ، در محل کار خود حجم عظیم کارها و تعداد زیاد ارباب رجویان، درگیری های ذهنی را دارد تا اتمام زمان کاری، و پس از درگیری های خرید منزل و ... که باز با ترافیک و هزینه های دیگر دست و پنجه نرم می کند تا سرانجام به منزل رسیده و باز درگیر شبکه های اجتماعی و موبایل و تبلت می شود. در نتیجه علاوه بر خستگی جسمی که به واسطه خستگی روحی دو چندان می شود از لحاظ مغزی انسان بسیار خسته می شود و چند ساعت خواب شبانه گاهی جبران کننده آن نبوده و تداوم این شرایط استرس، بی قراری، اختلالات عصبی، انرژی منفی و بسیاری مشکلات روحی روانی دیگر را در فرد آشکار می کنند.

استرس و زندگی شهری

هدف ما از مقایسه این دو سبک زندگی این نیست که بگوییم باید برگردیم به همان سبک زندگی روستایی ساده، هدف این است حالا که ما در عصری زندگی می کنیم که زندگی در شهرها تقریباً بی استرس و دغدغه های گوناگون ممکن نیست و اکثر افراد دچار اختلالات عصبی هستند باید راهکار و روشی برای کاهش استرس و اضطراب بیابیم که نیاز به استفاده از قرص هلی آرام بخش و اعصاب را نیز کاهش دهد.

اخیراً با همکاری محقیقن و روانشناسان ابزارهای کوچکی به نام فیجت تویز " Fidget Toys " تولید شده است که بدون نیاز به هیچ برق و باتری، بدون هیچ طراحی خاص و پیچیده ای کمک به کاهش استرس و تخلیه عصبی کرده و در نتیجه افزایش تمرکز و آرامش را در بر خواهد داشت. واژه Fidget در معانی مختلفی از جمله بی‌آرامی، بی قراری، بخودپیچی، لول خوری، بی قراربودن، ناراحت بودن تعبیر می شود، در واقع همان حرکات عصبی که اکثر ما این روزها ناخواسته انجام می دهیم مانند تکان دادن پا در ریتم های منظم، تکان دادن دست، تکان دادن یک شیئ ، بازی کردن با خودکار یا هر وسیله ای که دم دست باشد و هزاران حرکت ناخواسته دیگر که ناشی از استرس و اضطراب درونی افراد می باشد که به این عمل عادت عصبی گفته می شود.

در جامعه ما این حرکات نوعی اختلال عصبی شناخته می شود گاهی منجر به افسردگی فرد از نگاه دیگران به این حرکات و بدتر شدن مشکلات روحی فرد می شود، استفاده از فیجت ها می تواند به این کارهای تکرار شونده عصبی رسمیت بخشید ه و جنبه زیباتری به آن دهد. همه ما می دانیم مراجعه به پزشک های متخصص اعصاب و روان یک راه پزشکی معتبر است ولی پر هزینه و همراه با داروهایی شیمیایی با عوارض به جا ماندنی می باشد. بنابراین اگر به دنبال راحت ترین، بی خطر ترین و البته کم هزینه ترین راه برای تخلیه عصبی و آرامش گرفتن هستید بهتر است از فیجت ها استفاده کنید.
فیجت ها انواع مختلفی دارند که 2 نوع محبوب و معروف آن فیجت اسپینر " Fidget Spinner " و فیجت کیوب " Fidget Cube " می باشند که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

فیجت اسپینر Fidget Spinner چیست؟

فیجت اسپینر که به آن فینگر اسپینر Finger Spinner هم گفته می شود یک وسیله 2 پره، 3 پره، یا چند پر می باشد که قسمت مرکزی پره یا بال های آن توسط یک بلبرینگ بهم متصل شده است تا با چرخاندن پره ها بخش مرکزی ثابت مانده و پره ها به دور آن شروع به چرخیدن کنند. با چرخاندن فیجت اسپینر و ادامه این کار تخلیه عصبی و انرژی های درونی منفی ناخودآگاه شروع شده با مشغول شدن مغز به این کار خودبه خودی تمرکز و در نتیجه آرامش درونی رخ می دهد.

فیجت اسپینر اولین بار توسط یک خانم هتینگر " Catherine Hettinger " اختراع شده است که هدف آن نیز روشی برای تخلیه فشارهای عصبی و ایجاد آرامش بوده است. این اختراع هم اکنون در کل جهان فراگیر شده به این صورت که در وب سایت معتبر Forbes اواخر سال گذشته مطلبی منتشر شد که فیجت اسپینر را یک ابزار ضروری برای تمامی کارمندان معرفی کرده بود. این وسیله هیچ محدودیت سنی نداشته و فقط برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود. البته علاوه بر جنبه درمانی که دارد جنبه سرگرمی نیز داشته و همین سرگرمی خود نیز باعث افزایش تمرکز در کودکان و بهبود قدرت ذهنی آن ها در درس و یادگیری می شود.

فیجت کیوب Fidget Cube چیست؟

فیجت کیوب

فیجت کیوب معروف به مکعب جادویی ضد استرس یا مکعب آرامش نوع دیگری از فیجت ها می باشد که جایگزین مناسبی برای خودکار های فشاری است که اکثر افراد عادت به فشار دادن مکرر آن می باشند. این فیجت ها دارای دکمه ها، کلید ها قسمت های حرکتی هستند که برخی صدادار و برخی دیگر بی صدا می باشند و هر یک کاربرد خاصی دارد. بازی کردن با جوی استیک، باز کردن قفل های اهرمی، بازی با قفل سامسونت، چرخاندن چرخ دنده، چرخش گوی فلزی و هزاران وسیله دیگر را می توانید با یک فیجت کیوب جایگزین کنید.

جالب است بدانید فروش فیجت کیوب ها در سال گذشته بالغ بر 6 میلیون دلار بوده و در لیست پروژه های نوآورانه پر فروش و محبوب قرار گرفت.
اخیراً ویدیوهایی از ساخت آهنگ با فیجت ها مثل فیجت اسپینر و فیجت کیوب (صدای چرخش بلبرینگ و صدای کلید های فیجت کیوب) ساخته اند و هنرمندان نیز به هنرنمایی با این ابزارها در سطح اینترنت و شبکه های اجتماعی پرداخته اند. در زیر ویدیویی از ساخت آهنگ با فیجت ها را برای شما قرار داده ایم. امیدواریم از این ویدیوی جذاب لذت ببرید و با فیجت های خود آهنگ های زیبایی بسازید.

  
فیجت اسپینر که به آن فینگر اسپینرهم گفته می شود یک وسیله 2 پره، 3 پره، یا چند پر می باشد که با چرخاندن آن و ادامه این کار تخلیه عصبی و انرژی های درونی منفی ناخودآگاه شروع شده با مشغول شدن مغز به این کار خودبه خودی تمرکز و در نتیجه آرامش درونی رخ می دهد.
 
 

نتیجه گیری نهایی:

در نهایت پاسخ به این سوال که آیا فیجت ها می توانند به صورت قطعی درمانی در اختلالات عصبی و ایجاد آرامش باشند و نیاز افراد به داروهای آرام بخش را قطع کنند باید بگوییم با توجه به جدید بودن این ابزارها و فقدان مطالعات و تحقیقات پزشکی گسترده بر روی فیجت ها نمی توانیم به صورت 100% و قطعی بگوییم بله، اما می توانیم به این نتیجه برسیم عادات عصبی روشی است که بدن به صورت خودکار برای تخلیه عصبی و انرژی اضافی درونی بکار می گیرد پس عملکرد این فیجت ها خود می تواند مثبت بوده و قطعاً بی تاثیر نخواهد بود.

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است