سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

امروزه با توجه به تعدد وسایل و تجهیزات برقی، در بازار نیز انواع مختلفی چند راهی موجود میباشد، که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و تفاوت های زیادی با هم دارند.گاهی انتخاب غلط چند راهی نه تنها تجهیزات برقی را در برابر نوسانات جریان برق محافظت نمیکند، بلکه ریسک آسیب به دستگاه را بیشتر میکند.بدین منظور، به فاکتور های انتخاب بهترین چند راهی برق میپردازیم.

دارای محافظ داخلی

اولین مسئله ای که میبایست در نظر داشت، تعداد اتصالات همزمان در چند راهی میباشد.چند راهی برق Usb دار هگزاگون دارای چهار پریز یونیورسال، برای اتصال همزمان انواع سه شاخه و دوشاخه و چهار خروجی usb برای شارژ انواع تلفن های هوشمند و تبلت ها میباشد.بنابراین شما با داشتن این محصول میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه مبدل و آداپتوری، انواع دوشاخه و سه شاخه های موجود در جهان را به برق متصل کنید.

طول کابل 157 سانتی متری

یک چند راهی خوب، چند راهی است که  بتواند دستگاه برقی را از آسیب ناشی از قطع و وصل جریان برق و نوسانات آن مصون بدارد. چند راهی برق هگزاگون یکی از بهترین چند راهی ها است، که با دارا بودن محافظ داخلی به نوسانات اجازه آسیب به وسایل متصل به خود را نمیدهد.

طراحی جمع و جور

چند راهی با بهره گیری از جدید ترین فناوری های روز دنیا و امکانات منحصر به فرد خود توانسته است در صنعت برق تحولی عظیم ایجاد کند.از جمله این ویژگی ها میتوان به طراحی نوین آن اشاره نمود.

کابل آن به طول 157 سانتی متر، نرم و انعطاف پذیر میباشد.بدنه اش از بهترین عناصر و از جنس abs که مقاومت بالایی دارد، میباشد، ساخته شده است.ابعاد این چند راهی usb دار 14*14*3 بوده و با اندازه کوچک، نه تنها جای زیادی را اشغال نمیکند بلکه با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود زینت بخش منزل و محل کارتان خواهد بود.

طول کابل 157 سانتی متری

اگر از بهم ریختگی سیم و کابل خود بر آشفته میشوید و همیشه کابوس نوسانات برق آزارتان میدهد، بی شک چند راهی برق هگزاگون تنها با قیمت استثنایی 39000  تومان پاسخگویی نیازهایتان خواهد بود.

خرید




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است