سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

بادکش و بادکش درمانی، که یکی از مراحل انجام حجامت تلقی می شود، به تنهایی یک روش درمانی مرسوم در ایران و کشورهای شرق آسیایی است. اطبا از بادکش کردن، برای درمان دردهای موضعی و حتی برخی بیماری های عضلانی استفاده می کردند. تنها چیزی که تا کنون تغییر داشته است، روش انجم ان است که امروزه برخلاف گذشته، توسط انواع دستگاه حجامت صورت می گیرد.

 

انواع-دستگاه-حجامت

 

 این مدل از بادکش لیوانی دارای یک پمپ است به همراه 6 سر سوپاپ دار در سایز های مختلف. بادکش طبی 6 سر دارای 6 لیوان است که  قطر لیوان ها به ترتیب 6.5 ، 5.5 ، 5 ، 4.5 ، 3.5 و 3 سانتی متر هست.

 

حجامت

 

برای استفاده از این دستگاه کافی ست که هر کدام از سری های دستگاه بادکش  را به پمپ وصل کنید و روی بدن قرار دهید. سپس با کشیدن دسته پمپ مانند یک تلمبه، بادکشی انجام می شود.

 

پمپ-حجامت

 

سپس باید دسته را جدا کنید و بعد از گذشت مدت زمان مورد نیاز، برای جداسازی لیوان ها کافیست کمی بدنه انها را فشار دهید تابدون هیچ دردی از بدن جدا شوند.

 

دستگاه-بادکش-دستی

 

دستگاه حجامت که درواقع شبیه یک تلمبه عمل می کند، با ایجاد یک فضای خلا درون لیوان ها یا کاپ ها، عضلات بدن را می کشد و باعث به جریان افتادن خون بیشتر در آن ناحیه می شود.به همین خاطر پزشکان طب سنتی از این روش برای درمان دردهای موضعی استفاده می کنند.



بادکش-طبی این روش درمانی دارای سابقه چند هزار ساله می باشد که پزشکان از زمان های دور با شیوه های سنتی در درمان بیماری ها و دردهای عمومی بدن از آن بهره می گرفتند.

 

بادکش-دستی

 

 دستگاه بادکش طبی شش سر

قابل استفاده برای درمان دردهای ستون فقرات و دردهای عضلانی

مفید برای درمان و از بین بردن خستگی

موثر در چربی زدایی و کاهش وزن

موجب طراوت و جوانی پوست

 

باددکش-طبی-بدن

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

قیمت: 15900 تومان

خرید محصول


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است