سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

میناکاری، هنر تزیین فلزات با مواد رنگی مات یا شفاف با کمک گرفتن از آتش است.این هنر شامل فعل و انفعالات پیچیده ی شیمیایی میباشد، که از ترکیب اکسید فلزات با برخی نمک ها در اثر حرارت تزیین میشوند.

دارای قاب چوبی

در ایران، شهر اصفهان مهد این هنر زیبا است.میناکاری در اصفهان قدمتی هزاران ساله دارد. و محصولات هنرمندان این خطه از سرزمینمان، شامل بشقاب های میناکاری، گلدان های میناکاری، تنگ مینا و.... میباشد.

سبک وزن

جنس همه آنها از مس است که پس از لعاب شدن و ایجاد نقوش اسلیمی یا پردازش، در کوره پخته میشوند، تا به ثبات برسند.

نقوش حک شده روی ظروف اصالت ایرانی داشته و پرداز طرح ها و نقش ها تمیز و با ظرافت کار شده است، در حقیقت محصولات میناکاری، آمیخته ای از عشق و هنر و چندین سال تجربه هنرمندان اصفهانی هستند.

قطر ١۶ سانتی متر

شفافیت، براقی و صیقلی بودن ظروف میناکاری اصفهان، نشان دهنده ی استفاده از رنگ مرغوب و همچنین خوب پخته شدن آنها در کوره است.اگر بر روی این ظروف دست بکشید، خواهید دید هیچ گونه زبری و ناصافی احساس نمیشود که این هم نمایانگر کیفیت عالی این محصولات است.

از این مجموعه ی نفیس، قاب بشقاب میناکاری،مدل هفت اسمان با قطر 16 سانتی متر، یکی از منحصر به فرد ترین نمونه هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

از جنس مس

باتوجه به اینکه بشقاب مینا داخل قاب چوبی شکیلی قرار دارد، شما میتوانید به راحتی آن را در هر نقطه از منزل استفاده کنید.زیبایی و هارمونی رنگ های این قاب به شما اجازه میدهد تا آن را با انواع دکوراسیون ها چ سنتی و چه مدرن، ست کنید.

اندازه ی این قاب زیبا 20*20 میباشد که یکی از محاسن آن نیز محسوب میشود چرا که به راحتی میتواند به دیوار نصب شود.

طراحی زیبا

حال اگر به دنبال هدیه ای مناسب، زیبا برای عزیزانتان هستید، این قاب چوبی، به قیمت 44000 تومان گزینه ی خوبی برای شما باشد.

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است