سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

حجامت یک روش درمانی سنتی در طب اسلامی است. گفته می شود این روش درمانی آموزه ای اقتباس شده از طب سنتی چینی به نام کوزه اندازی است. کوزه اندازه به معنای ایجاد یک فضای خلا  روی یک نقطه از پوست بدن است.

 

دستگاه-حجامت

 

حجامت را به نام های بادکش تر، کوزه اندازی یا کاپینگ هم می خوانند . این روش علاوه بر آسیا، در اروپا هم تا قرن 18 مورده استفاده بوده و به مرور و با توسعه ی دانش پزشکی، در زمان حاضر کمتر استفاده می شود.  در ایران این روش درمانی طرفداران بسیاری دارد و در اسلام هم بسیار به آن توصیه شده است.

 

بادکش-بدن

 

روش های مختلفی برای انجام حجامت وجود دارد. به طور کلی این فرایند با جمع کردن خون آلوده در یک نقطه از بدن شروع می شود. بعد از آن به وسیله ی یک تیغ خراش های کوچکی روی پوست ایجاد می شود و خون جمع شده در آن نقطه را خارج می کنند.

 

دستگاه-بادکش

 

بادکش کردن بدن علاوه بر اینکه در حجامت کاربرد دارد به تنهایی یک روش درمانی و نوعی ماساژ است.

 

حجامت

 

بادکش، با مکشی که ایجاد می کند، باعث خون رسانی بیشتر به آن نقطه از بدن می شود. در نتیجه همراه با خون، اکسیژن و سایر مواد مورد نیاز هم منتقل می شود. همین عمل درد و خستگی را به طور کامل از بدن دور میکند و شبیه به ماساژ یا فعالیت بدنی عمل می کند.

 

دستگاه-بادکش-طبی

 

بنابراین برای درمان انواع دردهای عضلانی و خستگی های روزمره ای که در بدنتان جا خشک کرده، بادکش کردن یکی از بهترین راه حل هاست.

 

دستگاه-بادکش-دستی

 

برای بادکش بدن روش های مختلفی وجود دارد. در گذشته هوای داخل یک لیوان را خالی می کردند و با قرار دادن آن روی بدن آن را بادکش می کردند. اما امروز ما می خواهیم به شما محصولی را معرفی کنیم، که بسیار ساده و بدون دردسر می توانید حتی در خانه این کار را انجام دهید.

 

بادکش

 

بادکش طبی ،  یک دستگاه حجامت دستی است که در فروشگاه اینترنتی تک سبد معرفی شده و دارای شش سر جداگانه است که برای استفاده در نقاط مختلف بدن مناسب است.  

 برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

قیمت: 15900 تومان


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است