سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

با توجه به مساحت خانه ها و آپارتمان های امروز می توان گفت استفاده از بند رخت‌های معمولی برای خشک کردن لباس‌ها  ، به امری تقریباً غیرممکن تبدیل شده است.



 

سبک زندگی این روزها نوع وسایل متفاوتی را می طلبد، وسایلی با حجم کم و کارایی بالا،  نیاز به استفاده از محصولاتی با طراحی نو و متفاوت برای چنین محیط‌هایی بیش از پیش مورد توجه می باشد.

 



بند رخت های آپارتمانی را می توان به عنوان  یکی از این وسایل  متناسب با سبک زندگی این روزها معرفی کردد که با توجه به کم جا بودن، کارایی بالایی دارد.




بند رخت آپارتمانی را می توان به راحتی در تراس و حیاط خلوت محل سکونت خود استفاده کرد. شاید بتوان گفت از مهمترین ویژگی های این محصول وزن کم آن می باشد که موجب کی شود جابجایی آن رآسان شود.



 

این محصول را  می توانید بعد از استفاده جمع کرده ونگران عدم زیبایی محل زندگی خود نباشید و با توجه به ابعاد مناسب آن به راحتی در هر قسمت از منزل نگهداری کنید.




بند رخت اپارتمانی فلزی یک انتخاب مناسب می باشد که با توجه به جنس بدنه آن که آومنیوم می باشد شما نگران زنگ شدن آن نخواهید بود و  با خیال راحت لباس های خود را روی آن پهن نموده تا در مجاورت هوا و نور آفتاب خشک شود.




 

می توان گفت نیاز به بند رخت تاشو فلزی در هر خانه ای می باشد و نیاز به استفاده از بند رخت های طنابی را برطرف می سازد.



 

 استفاده آسان از بند رخت آپارتمانی، در تراس و حیاط های کوچک امکان پذیر بوده و این بند رخت دارای دو طبقه رخت آویز می باشد که  می توان از طبقه پایینی برای لباس های کوچک ، کفش، دستمال تنظیف و حتی لباس نوزادان می توانید استفاده کنید.



 

رخت آویز تاشو، محصولی متناسب با سبک زندگی جدید می باشد که که با قابلیت تاشو بودن برای آپارتمان ها و خانه های بدون حیاط بسیار مناسب می باشد.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول به وب سایت تک سبد مراجعه کنید و از یک خرید راحت و مطمئن لذت ببرید.

 

برای خرید محصول به لینک زیر مراجعه فرمائید

قیمت استثنایی 99000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است