سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

آخر هر هفته، برای می توان کمی از شلوغی و آشوب شهر فاصله گرفت و به دل طبیعت سفر کرد. برای اینکه در این سفر کوتاه در این روزهای خنک پاییزی بتوان هرچه تمام تر لذت برد، می توانید خودتان را به یک نوشیدنی گرم در طبیعت میهمان کنید. پس حتما به یک فلاسک مسافرتی استیل خوب نیاز خواهید داشت.

 

فلاسک-مسافرتی-استیل

 

فلاسک باربل مدل 1135 یک فلاسک مسافرتی استیل ارزان است که  از لحاظ کارایی بسیار خوب و به صرفه است.

 

فلاسک-خوب

 

این محصول می تواند تمام نیاز های شما را بر طرف نماید.این فلاسک ها گرما را تا دوازده ساعت و سرما را تا بیست و چهار ساعت کیک پز برقی ایرانی نگه می دارد و همراه مورد اعتماد شما در سفرهای برون شهری است.

بهترین-فلاسک-مسافرتی-استیل

 

این محصول برخلاف برخی کالاهای مشابه که درون آنها از شیشه استفاده شده است، از فلز استیل تولید شده که در برابر زمین خوردن یا ضربات سنگین مقاومت خوبی دارد. پس شما دیگر در سفرهایتان نیازی نیست تمام حواستان را جمع مراقبت از فلاسکتان کنید. 

 

فلاسک-مسافرتی-باربل

 

طراحی فلاسک، یک طراحی ارگونومیک است که استفاده ی کاربر را هرچه بیشتر ساده می کند.

فلاسک-چای

 

درب فلاسک از نوع پلاستیکی بوده و به صورت پیچی بر روی آن بسته می شود. واشر های تعبیه شده در آن جلوی نشت مایعات به بیرون را کاملا می بندد.

 

فلاسک

 

 از لحاظ سایز و اندازه یک فلاسک متوسط با ظرفیت 2 لیتر بوده که به خوبی احتیاجات خانواده را برطرف می نماید. ابعاد آن 13.5 * 26.5 سانتی متر می باشد.

این محصول جنس بدنه‌‌ای مقاوم از استیل دارد.  استفاده از این آلیاژ در انواع فلاسک مسافرتی استیل باعث می‌شود دوام و مقاومت بالایی داشته و برای مدت طولانی‌تری از آن در سفر استفاده کرد. همچنین استفاده از استیل در زمان زمین خوردن فلاسک از آن محافظت کرده و فقط خراش یا فرورفتگی روی سطح خود ایجاد می‌کند. درب فلاسک باربل نیز بسیار محکم و مقاوم است و اجازه ی نشت مایع و حرارت به داخل و خارج نمی دهد.

 

خرید-فلاسک

 

به‌علاوه در آن طوری قرار گرفته تا مایعات داخل آن به بیرون نریزد و شما بدون نگرانی آن را در کیف یا ماشین خود حمل کنید.  «فلاسک باربل ظرفیت .05 لیتر» با حجمی و ابعادی مناسب و در عین حال کوچک نیاز شما به نوشیدنی گرم یا سرد را در زمان سفر از بین می‌برد.


برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

 

خرید محصول

 

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است