سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

انرژی خورشیدی را می توان بی نهایت ذخیره نمود و ان را به انرژی های دیگر تبدیل کرد مثل انرژی های مکانیکی و انرژی الکترونیکی و امثال این انرژی ها.


پاور بانک خورشيدي با چراغ قوه


حال شما در این حین می توانید از گجت های امروزی و بروز استفاده نموده و این دستگاه ها را به عنوان کمک حال خود استفاده کنید و به راحختی در دسترس خود قرار دهید.


پاور بانک 50000 آمپر


این دستگاه برای شما در معرض فروش قرار داده شده تا بتوانید از آن نهاست استفاده را ببرید.


پاور بانک انرژي خورشيدي


شما می توانید از این دستگاه در هنگام مسافرت ها و یا در زمانی که به برق شهری دسترسی ندارید استفاده کنید و آن را به عنوان یک گجت عالی به کار بگیرید و از آن استفاده بهینه کنید.


پاور بانک با پنل خورشيدي


این دستگاه برای شما عزیزان طراحی شده است تا بتوانید از انرژی خورشید استفاده ببرید و این انرژی را به انرژی های دیگر مثل انرژی مکانیکی و یا انرژی الکترونیکی تبدیل کنید تا به شما قابلیت های ویژه را نمایش دهد.


پاور بانک


شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تک سبد می توانید تمامی محصولات خود را سفارش دهید و همچنین این محصول خارق العاده را نیز سفارش دهید تا آن را درب منزل تحویل بگیرید.


پاور بان خورشیدی


شما می توانید پاور بانک خورشیدی چراغ دار را از طریق این درگاه سفارش دهید و درب منزل آن را تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی این محصولات قبل از ارسال برای شما عزیزان ستت خواهد شد و بعد برای شما ارسال می گردد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید برای خرید پاور  بانک سولار خورشیدی خود اقدام نمایید

قیمت استثنایی 69000 تومان

خرید محصول




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است