سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

کتري برقي مسافرتي استیلو محصولی ایده ال جهت تهیه انواع نوشیدنی داغ می باشد. این وسیله قادر است در مسافرتها،خوابگاه،محل کار و ... نوشیدنی داغ و مورد علاقه تان را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نماید.

 

کتری-برقی-ارزان-قیمت

 

کتري برقي مسافرتي استیلو آب را در کمتر از 20 ثانیه به جوش می آورد. سپس میتوانید با آن چایی،قهوه،نسکافه،هات چاکلت و هر نوشیدنی داغ دیگری را تهیه فرمایید.جنس بدنه ی چایی ساز و قهوه جوش مسافرتی استیلو از pvc بوده و فاقد مواد شیمیایی می باشد.

 

چایساز-مسافرتی-استیلو

 

این دستگاه چایی ساز بسیار کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. وزن این دستگاه 198 گرم است و در ابعاد 16*16 سانتی متر طراحی شده است. این محصول برای افرادی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند و اوقات زیادی را خارج از خانه میگذرانند مناسب است. همراه با کتري برقي همراه استیلو یک قاشق پلاستیکی نیز وجود دارد. این محصول قابل اتصال به برق شهری بوده و قدرت آن 1000 وات و 220 ولتاژ می باشد.

 

کتري-برقي-مسافرتي-کوچک

 

در مواقعی که نیاز به آب گرم دارید این دستگاه میتواند به شما کمک کند.المنتی که در این دستگاه قرار گرفته است آب را به سرعت جوش می آورد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان نوشیدنی های مرود علاقه تان را تهیه نمایید. بدنه ی پلاستیکی این چای ساز از جنس پلاستیک بوده و همین ویژگی مانع از شکستن یا خراش برداشتن محصول در حین حمل و نقل می باشد. قهوه جوش مسافرتی استیلو دارای رنگ بندی های جذاب و متنوعی است.

 

کتری-برقی-همراه

 

کتري برقي همراه استیلو دارای سیم نسبتا بلندی می باشد و این ویژگی مثبت خطر ریختن آب جوش را برطرف می نماید و همچنین میتوانید به یک منبع تغذیه دوردست دسترسی داشته باشید.

 

کتري-برقي-مسافرتي -still


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است