سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

می توان گفت هنر میناکاری هنر ظرافت استفاده از طرح و رنگ می باشد، هنری سراسر ظرافت و دقت که کوچکترین بی دقتی در این هنر موجب کاهش ارزش  این محصول هنری می شود.

 



طرح های اسلیمی بکار رفته بر روی محصولات میناکاری دارای اصالت ایرانی می باشند و این طرح ها باید با ظرافت و دقت زیاد پیاده سازی شوند تا یک اثر هنری فاخر تولید شود.




با توجه به گسترش چشم گیر هنر میناکاری در سراسر کشور، می توان گفت این هنر به عنوان یکی از مشاغل درآمدزا برای خانواده ها تبدیل شده است.




این هنر بر روی محصولات مختلفی از جنس های متفاوتی پیاده سازی می شود که از همان ابتدای تولید زیر ساخت میناکاری تا پیاده سازی طرح و رنگ روی محصول نیاز به دقت و ظرافت فراوانی دارد.

 



هنر میناکاری را با سایر هنر ها تلفیق می کنند و آثار هنری چشم نوازی را تولید می نمایند که هر دو هنر می توانند به زیبایی مکمل یکدیگر باشند و هر کدام زیبایی دیگری رو به رخ بکشاند.



خرید ظروف میناکاری شده یکی از علاقه مندی های گردشگران خارجی می باشد که می توان گفت که هنر و زیبایی این آثار می تواند یک سفیر فرهنگی- هنری بسیار خوبی از کشورمان در خارج از مرزها باشد.



با توجه به پیشرفت تکنولوژی شما برای تهیه یک ظرف میناکاری شده نیاز به سفر کردن به آن شهر ندارید و براحتی و با خرید  آنلاین میناکاری، می توانید محصول مورد نظر خود را بدون تحمل سختی راه تهیه نمائید.




 

خرید میناکاری به عنوان هدیه می تواند یک گزینه بسیار خوب و با ارزش برای کسانی باشد که علاقه به فرهنگ و هنر ایرانی دارند و با دیدن این اثر زیبا چشم مشتاق هر جوی آنها سیراب می شود.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها ماهی قرمز سه بعدی سفره هفت سین مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است