سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

طراحان فعال در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی همواره درصدد می باشند که محصولی جدید با طراحی نوین که مطابق با سلیقه بانوان مشکل پسند باشد و همچنین بتواند بهترین کارایی را داشته باشد.




یکی از لوازم ضروری و پر مصرف هر آشپزخانه ای، ظرف نگهداری خشکبار و غلاوت می باشد که بتواند به بهترین شکل از مواد غذایی نگهداری کند بدون کاهش کیفیت آنها.




جا حبوباتی دیواری دوقلوشیر دار، یک وسیله کاملا کاریردی می باشد که با طراحی نوین و کارآمدش توانسته به خوبی نظر کیک پز برقی کدبانوهای خوش سلیقه را به خود جلب نماید.




این جا حبوباتی دیواری، دارای شیرهایی در قسمت انتهایی می باشد که با هر بار پیچاندن آن به مقدار مشخصی از حبوبات از آن خارج شده.




از دیگر ملزومات همراه این وسیله، دو عدد پیمانه می باشد که در قسمت انتهایی این محصول وصل می شود و در صورت نیاز به استفاده از آن می توان آن را جدا نموده و به راحتی از آن استفاده کرد.




این جا حبوباتی مناسب برای نگهداری انواع حبوبات، غلات، برنج، سویا و قهوه می باشد. و با توجه پیتزا پز برقی خانگی به شیر دار بودن آن می توان به راحتی به مواد داخل جاحبوباتی دسترسی پیدا کرد. جنس این جا حبوباتی از پلاستیک مرغوب و با کیفیت می باشد که به سادگی دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود.




 نو عروسان خوش سلیقه می توانند با خرید اینترنتی جا حبوباتی، براحتی و بدون دردسر صاحب یک ظرف مناسب برای نگهداری حبوبات خود شده و مطمئن از زیبایی و کارایی این محصول باشند.



 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  69000 تومان

خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است