سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

با خرید این محصول خار قالعاده قادر خواهید تا تمامی امور مربوط به ماساژ بدن را از این دستگاه بخواهید تا برای شمایک وسیله ی خارق العاده باشد.


روکش صندلی ارزان قیمت



شما با استفاده از روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F می توانید تمامی بدن و پشت کمر خود را ماساژ داده و با افزایش گردش خون در بدن خود تمام احساس خستگی و درد را از بدن خود دور کنید.


روکش صندلی جدید



با استفاده از روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F می توانید احساس سبکی کنید و از تمامی لحظه های خود لذت ببرید زیرا این دستگاه از ماساژ دادن شما دست نخواهد کشید.


روکش صندلی ماساژ


با استفاده از این دستگاه خاق العاده در حین رانندگی تمامی مسیر را بدون دغدغه رانندگی کنید و از رانندگی طولانی مدت احساس خستگی نکنید و به محض رسیدن به مقصد سر حال و خوش مشرب تر باشید.


روکش صندلی


سایت اینترنتی تکسبد تعداد محدودی از این محصول خارق العاده را در معرض فروش قرار داده تا شما بتوانید از این دستگاه نهایت استفاده را ببرید و به فکر سلامتی خود باشید.


روکش صندلی جدید و ارزان


شما با متصل نمودن روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F به برق فندکی خودرو خود می توانید این دستگاه را درون خودرو خود استفاده کنید و صندلی معمولی خودرو خود را به صندلی ماساژور تبدیل نمایید.



روکش صندلی جدید و ارزان


شما با خرید اینترنتی روکش صندلی ماساژور می توانید از خرید خود اطمینان خاطر داشته و نهایت استفاده را از این دستگاه خارق العاده ببرید.


روکش صندلی ارزان



با مراجعه به لینک زیر می توانید روکش صندلی ماساژور ماشین ارزان را سفارش دهید

قیمت فقط و فقط 235000 تومان

خرید محصول




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است