سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

ظرف غذا در اماکن اداری و اماکن عمومی یکی از مهم ترین دغدغه های کارمندان به حساب می آید زیرا با استفاده از ظرف های آلوده و بی کیفیت ممکن است سلامت خود را به خطر انداخته و یا غذایی که تهیه کرده اید بسوزد و یا به ته ظرف بچسبد و وعده ی غذایی خود را خراب کنید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل 

برای اینکه براحتی غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید با خرید ظرف غذا داخل استیل حرارتی به کار خود تسریع ببخشید و فقط با وصل کردن برق شهری به دستگاه می توانید غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید.

 

 

ظرق غذای حرارتی داخل استیل

 

 

جنس داخلی این ظرف غذا برقی داخل استیل چند کاره از استیل مرغوب و با کیفیت است که می توانید بدون نگرانی از سوختن غذا و یا ته گرفتن آن غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل 

با استفاده از این ظرف داخل استیل حرارتی می توانید بدون نگرانی غذای خود را هرکجا که دسترسی به برق شهری دارید گرم کنید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل 

با استفاده از این دستگاه خارق العاده می توانید فقط با فشردن یک دکمه غذای خود را با استفاده از المنت هایی که زیر ظرف استیل قرار دارد گرم کنید.

 

 

ظرق غذای حرارتی داخل استیل

 

 

جنس بیرونی ظرف داخل استیل حرارتی از پلاستیک مقاوم است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است و لازم نیست نگران شکستن و یا ترک برداشتن آن باشید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل 

این دستگاه قابل شست و شو است و شما در صورت نیاز می توانید آن را با آب بشویید و تمیز نگه دارید.

ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس

با خرید ظرف حرارتی داخل استیل از فروشگاه اینترنتی تکسبد این مژده را به خود بدهید که غذایی با بوی مطبوع و گرم و یکدست را برای وعده غذایی خود انتخاب کرده اید. 

 

ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس


برای مشاهده مدل های ظرف غذا برقی کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است