سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

رنده کردن معمولا کار سختی است. باز اگر مواد نرمی مثل پنیر یا تخم مرغ را رنده کنیم، اوضاع بهتر است، ولی وقتی بخواهیم سبزیجاتی مثل هویج و سیب زمینی خام را رنده کنیم، باید سختی زیادی بکشیم. دست مان درد میگیرد، رنگی میشود، بو میگیرد، یا حتی دستمان دچار بریدگی میشود، میوه یا سبزی که می خواهیم رنده کنیم تمام و کمال رنده نمیشود و بهداشت هم آن چنان رعایت نمیشود. ولی مشکلات همیشه قابل حل هستند.

خرید رنده رومیزی تکتا

این مشکلات تنها با خرید رنده رومیزی تکتا که یک کالای ایرانی بسیار باکیفیت است، حل میشود. شما با این رنده میتوانید بدون دخالت دست و با رعایت کامل بهداشت، انواع سبزیجات، سیب زمینی، هویج، پنیر پیتزا و خشکبار را رنده، خرد و خلال نمایید. رنده رومیزی با طراحی بسیار زیبا وشکیل مناسب برای هر آشپزخانه ای میباشد.

رنده رومیزی

این محصول دارای 4 تیغه با اشکال مختلف بوده، که میتواند به مدل های مختلف برای شما کار رندن کردن را، انجام دهد. تیغه ها شامل عملکرد رنده ریز، درشت، خلال کن و چیپس ساز بوده ظرف غذا گرم نگهدارنده است.

رنده رومیزی 4 تیغه

جنس بدنه این دستگاه پلاستیک درجه 1 است.ساختار این دستگاه شبیه به چرخ گوشت های دستی قدیمی است، که همین، باعث سهولت در رنده کردن بدون نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد شده است.کار با رنده رومیزی 4 تیغه بسیار ساده و جالب توجه میباشد. در قسمت بالایی دستکاه محفظه ای مکعبی وجود دارد، که شما میتوانید مواد مورد نظر را داخل آن قرار دهید و با چرخاندن دسته، به سادگی مواد را رنده کنید.

رنده رومیزی سه تیغه

حرکت دستگاه های برقی و دستی روی سطوح یکی از مشکلات آن هاست، که این مشکل هم تنها با خرید رنده رومیزی تکتا بر طرف میشود. این محصول که پایه مکشی قوی دارد، به راحتی روی سطوح فیکس شده.

رنده همه کاره

این محصول دستی و بدون برق است. که حتی میتوانید از آن در مسافرت هم استفاده کنید.

رنده چندکاره دستی

با خرید کالای ایرانی، به تولید و نیروی هموطن خود احترام گذاشته و به آن رونق ببخشید.

قیمت:49000 تومان

 

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است