سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

آیا از جا گرفتن شیلنگ های معمولی در خانه خسته شده اید؟ دیگر نگران نباشید با خرید شیلنگ جادویی مجیک هوز، دیگر دچار کمبود جا و شکل نامناسب شیلنگ در آپارتمان و منزل خود نخواهید شد. دیگر نیازی به جمع کردن شیلنگ های طولانی خود ندارید و با خرید شیلنگ جادویی ایکس هوز، یک شیلنگ طولانی ولی کم جا و کم حجم را تهیه خواهید کرد.


شیلنگ جمع شو


این شیلنگ دارای بدنه ای بسیار مقاوم بوده، که از یک لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده، و از جنس مش بافته شده ی قوی است. و هیچ شیلنگ دیگری، چنین جنس و قابلیت هایی را ندارد.


شیلنگ جادویی ارزان


این شیلنگ در برابر نور خورشید و رطوبت مقاوم است و هیچ آسیبی نخواهد دید. و هیچ گاه مانند دیگر شیلنگ ها دچار پوسیدگی و یا خشک شدگی نمی شود.


قیمت شیلنگ جادویی

با خرید شیلنگ آب جادویی تکنولوژی جدید در امور شستشو را به چشم خود ببینید.فقط کافیست شیرآب را باز کنید، تا این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود، و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود یعنی 5 تر باز میگردد، و به کوچکی یک بسته دستمال کاغذی میشود. و شما از این تغییر طول شیلنگ، در تعجب و حیرت خواهید بود.


شیلنگ مجیک هوس


یکی دیگر از مزیت های شیلنگ جادویی که شما را به خرید آن ترغیب میکند، این است که این شیلنگ دارای 8 نوع عملکرد پاشیدن آب میباشد.


شیلنگ جادویی اصل

آیا شیلنگ ایکس هوز پس از استفاده نیاز به جمع آوری دارد؟

خیر. این شیلنگ واقعا فوق العاده و همه چیز تمام است. این شیلنگ با باز کردن آب افزایش طول داده و با قطع آن جمع خواهد شد.


شیلنگ جادویی xhose


برای خرید شیلنگ جادویی دکمه خرید پستی را انتخاب نموده و فرم سفارش کالا را تکمیل نمایید، تا ما این محصول را در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم.

قیمت:21000 تومان


خرید محصول




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است