سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

میناکاری یکی از هنر های اصیل و با قدمت ایران است، نقطه ی اوج و شکوفایی این هنر در دوره سلجوقیان بوده که در آن زمان این آثار به کشورهای همسایه نیز فرستاده میشده است.مینا هنر آتش و خاک و کوره است که با رنگ های پخته و درخشان، روی فلز کار میشود.

ساخت اصفهان

طرح ها و نقش های حک شده روی این ظروف تمیز و با ظرافت کار شده است، رنگ های ظروف میناکاری اصفهان اصولا به رنگ های آتشین یا نسوز مرسوم اند و دارای انواع مختلفی میباشند.

دارای لعاب مرغوب

حال این سوال مطرح است که چرا برای خرید میناکاری در اصفهان به سراغ قاب سه بشقابه مشبک بیاییم؟

این محصول با ابعاد 38*13 سانتی متر، قاب بسیار زیبایی است که هم میتواند به صورت عمودی و هم به صورت افقی، مناسب با دکوراسیون و بسته به سلیقه شما نصب گردد.قاب طرح چوب مشبک با رنگ قهوه ای سوخته، تضاد زیبایی با رنگ های روشن بشقاب های داخل قاب بوجود آورده که آن را بسیار جلوه داده است.

کیفیت بالا

استفاده از رنگ های آبی و فیروزه ای در دکوراسیون منزل ومحل کار آرامش خاصی را به محیط میبخشد.زیبا و چشم نواز بودن این قاب ها مرهون زحمات، هنر و عشق هنرمندان اصفهانی است.

ابعاد 38*13

اگر به پشت ظروف نگاه کنید، میبینید که دارای لعاب مرغوب و با کیفیت و بدون زدگی و یا ترک است که نشان از کیفیت بالا و ظرافت ظروف میباشد.وزن قاب چیزی در حدود 946 گرم میباشد که از نظر جابه جایی سنگین نخواهد بود.

وزن 946 گرم

با خرید این محصول و با پرداخت هزینه یک بشقاب مینا، سه عدد بشقاب را با طرحی بینظیر درون یک قاب چوبی شکیل دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال هدایای فاخر و نفیس برای کنفرانس ها، سازمان ها و...و درج لوگوی تبلیغاتی روی آن هستید، این اثر با قیمت فوق العاده 59000 تومان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اطلاعات بیشتر و خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است