سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

با نزدیک شدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی فرزند شما احتیاج به یک محل مناسب  و راحت برای نوشتن و خواندن و انجام تکالیف خود می باشد.

صندلی تاشو 

هرچند که خود والدین هم به این فضا جهت انجام کارهای روزمره احتیاج دارند. بسیاری از کودکان برای انجام تکالیف خود برروی زمین نشسته و با این کار به سلامتی خود اسیب می رسانند که از عوارض این امر خم کردن کمر و درد ناحیه گردن و بسیاری از مشکلات دیگر میتوان یاد کرد.

صندلی تاشو کودک

پیشنهاد ما برای شما میز تحریر تاشو است. با استفاده از این محصول سلامت و ارامش خیال  را به فرزندان خود هدیه کنید. 

 

میز و صندلی تاشو

 

 

 

این صندلی و میز تحریر کودک در رنگ های مختلف و شاد تولید و توزیع می شود و این رنگها می تواند در روحیه فرزندان شما تاثیر مستقیم داشته باشد و باعث شادابی و تاثیر بر یادگیری بیشتر در فرزندانتان ایجاد نماید، پس با خرید این صندلی و میز تحریر تاشو کمکی بزرگ به رشد فرزندانتان در انجام تکالیف و یادگیری در دروس کرده باشید.

میز و صندلی تاشو کودک

این صندلی و میز تحریر تاشو بسیار راحت و شیک می باشد و قادر به حمل و جابجایی راحت است و به راحتی میتوان ان را در هر گوشه ای از اتاق فرزندتان بگزارید. 

 

 

صندلی و میز کودک

 

 

 

 

از ویژگی های بارز این محصول می توان به قابل تنظیم کردن سطح شیب دار میز در سه حالت اشاره نمود.

میز تاشو و راحت 

می توانید با تنظیم این میز تحریر موقعیت مناسبی برای کودک خود فراهم کنید. جنس این ست میز و صندلی تحریر از آهن و فلزات مقاوم  و با کیفیت است که می تواند وزن زیادی را تحمل کند.

میز و صندلی تاشو راحت  

جنس این رو کش صندلی نرم و راحت از فوم فشرده میباشد که با نشستن بر روی آن هیچ گونه احساس خستگی در کمر و ستون فقرات خود نخواهید کرد.

صندلی راحت تاشو کودک

پس برای خرید این محصول فوق العاده به فرو شگاه اینترنتی تکسبد مراحعه نماید و با سفارش این محصول می توانید آن را درب منزل خود  تحویل بگیرید. 

 

میز کودک تاشو

 

قیمت : 139,000 تومان

  Ø®Ø±ÛŒØ¯ محصول

 

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است