سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

برای خرید یک پاور بانک اصلی و اورجینال شما لازم است به جزییات دقیق و طراحی منحصر بفرد هر شرکت و برن آشنایی کامل و کافی داشته باشید. امروزه در بازار حال حاضر دنیا یکی از پر مصرف ترین ها در دنیای تکنولوژی، دستگاه های خارق العاده ای است که می توانیم شارژ و توان ذخیره شده در آن را به دستگاه دیگری منتقل کرد و دستگاه متصل شده را شارژ کرد. 

این دستگاه فوق العاده که چندی پیش در بازار های جهانی به طور انبوه تولید و توضیع شد، پاور بانک نام دارد و از آن برای شارژ دستگاه های مختلفی استفاده می شود.

 

 

پاور بانک اورجینال

 

 

پاور بانک ها یکی از کارآمد ترین دستگاه های حال حاضر در عصر تکنولوژی است برای همین مردم و مخصوصا قشر جوان از این دستگاه ها در مسافرت ها و مکان هایی که برق وجود ندارد می توانند استفاده کنند.   در این حین زمانی که شارژ تلفن همراه شما به حد کم و low battery می رسد می توانید از این دستگاه فوق العاده استفاده کنید و با استفاده از کابل هایی که رابط دستگاه های مختلف هستند، آن ها را براحتی شارژ نمایید

 

پاور بانک اصلی

 

 

یکی از بهترین پاور بانک هایی که در حال حاضر بسیاری از مشتریان از آن استفاده میکنند پاور بانک سامسونگ فست شارژ 5000 است.

پاور بانک 

ان پاور بان فوق العاده با قدرت فراوان می تواند دستگاه شما را به راحتی ظارژ نماید و همینطور به باتری دستگاه شما هیچ آسیبی نمی رساند.

پاور بانک سامسونگ 

جنس پلاستیکی مقاوم این دستگاه از بهترین مواد اولیه تولید شده است و در مقابل ضربه بسیار مقاوم است.

پاور بانک طرح سامسونگ 

بر روی پاور بانک سامسونگ 5000 ارزان یک چراغ قوه وجود دارد که با دوبار فشردن دکمه پاور آن روشن شده و شما می توانید از آن در صورت نیاز پاور بانک 20000 میلی آمپر در تاریکی استفاده نمایید.

 

پاور بانک اصلی سامسونگ

 

با خرید این دستگاه فوق العاده از فروشگاه اینترنتی تکسبد از اورجینال بودن دستگاه اطمینان خاطر داشته و استفاده بهینه نمایید.

 

پاور بان طرح اصلی


 

قیمت : 89,000 تومان

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است