سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و آغاز و شروع کاری مدرسه ها کودکان برای خود فضایی را جهت انجام تکالیف قرار خواهند داد که این مکان می تواند بر روی زمین و یا بر روی میز تحریر آن ها باشد که طراحی رنگ و کارایی آن بسیار مهم است و در روحیه ی آن ها بسیار تاثیر دارد. 

 

جامدادی جدید رومیزی

جاقلمی ها در دوران های مختلف یکی از وسیله های مهم و کاربردی بر روی میز تحریر به شمار می رفته که این امر برای کودکان نیز بسیار مهم است. 

 

 

هلوکیتی جدید

 

پیشنهاد ما برای کودکان شما دوستان عزیز جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی است که با این جاقلمی فوق العاده شما می توانید جلایی به اتاق و میز تحریر کودکان خود ببخشید که این امر باعث، کارایی روحیه و موثر در درس خواندن کودکان شود.

خرید جامدادی

 

با خرید جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی  از سایت اینترنتی فروشگاه تکسبد تنگ ماهی سه بعدی هدیه ای مناسب را برای کودکان خود در زمان تحصیل برای آن ها فراهم نمایید و به آن ها تقدیم کنید.

 

جاقلمی

 

جنس این جامدادی رومیزی چوبی طرح هلو کیتی از چوب مقاوم و با کیفیت بوده که با استفاده از آن شما می توانید بهترین و زیبا ترین مداد ها و ماژیک ها را در آن قرار داد و زیبایی اتاق خود و میز کودکتان را دو چندان کنید. 

 

جامدادی هلوکیتی

چوب این جاقلمی از بهترین و مقاوم ترین چوب ها ساخته شده و در برابر ضربه و افتادن بسیار مقاوم است و به این راحتی ها نمی شکند.

جا قلمی رومیزی

 

قسمت جامدادی این جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی  ثابت است ولی قسمت ساعت شنی متحرک است و با چرخاندن آن می توانید زمان را اندازه بگیرید و در زمان استراحت از آن به عنوان وسیله ای تفریحی استفاده نمایید.

 

جامدادی جدید رومیزی

 

برای خرید این جاقلمی رومیزی چوبی Hello Kitty به لینک زیر مراجعه نمایید

قیمت استثنایی فقط و فقط 13900 تومان

خرید

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است