سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

توجه به جنبه های زیبا شناختی و انتخاب وسایلی برای تزیین منزل و محیط کار از جمله دغدغه های برخی از افراد بوده و هست. وسایلی که با آن بتوان زیبایی را به محیط پیرامون بخشید.


تابلو-پلی-استر


از میان این وسایل همواره تابلو های زینتی از جنس پلی استر ازتوجه خاصی برخوردار بوده اند زیرا که هم  از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده و هم به لحاظ طول عمر و ماندگاری بسیار عالی می باشند.




تابلوهای پلی استر را معمولا به هر شکلی می توان طراحی کرد از این رو تنوع آنها بسیار بالا بود و قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیونی را دارند. این تابلو ها به راحتی قابل نظافت بوده و به علت استفاده از پلی استر در آنها مقاومت زیادی دارند. ابعاد این تابلو مربعی شکل 8*8 می باشد.




یکی از انواع مدل های گوناگون این تابلو ها، تابلو پلی استر برجسته با طرح خدا می باشد که به علت وجود طرح خدا بسیار پر طرفدار و پر کاربرد برای کلیه اماکن می باشد.




در این تابلو نام خدا با طاحی بسیار زیبا به رنگ آبی در زمینه ای تیره بسیار چشم نوازی می کند و وجود نام خدا در کنار بکارگیری رنگ آبی حس آرامش بخشی را به انسان منتقل می کند.




پیرامون این تابلو توسط قابی با طرح چوب به رنگ قهوه ای تیره پوشیده شده که موجب زیبایی هر چه بیشتر به این اثر زیبا شده است.




اگر به دنبال یک هدیه زیبا برای تقدیر از یک دوست و یا همکار هستید و هنوز گزینه مناسبی را برای این امر انتخاب نکرده اید بهتر با خاطر اسوده این تابلو زیبا و پرکاربرد را سفارش دهید و آنرا درب منزل تحویل بگیرید.



قیمت : 29,000 تومان


خرید محصول




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است