سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

حتما شنیده اید که یکی از راه های پاکسازی و جوانسازی و شاداب سازی صورت، بخور گرم است. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و فواید آن آشنا کنیم که در زیر می خوانیم تا زمانیکه از دستگاه بخور صورت دستی استفاده می کنید منتظر آثار آن روی پوست خود باشید.


بخور گرم


بخور گرم صورت منافذ و روزنه های پوست را باز می کند. سلولهای مرده ی پوست را پاک کرده و باعث پاکسازی عمیق پوست می شود. همچین برای از بین بردن جوش های سر سیاه و آکنه ها بسیار مفید است.


بخور گرم


شما می توانید هفته ای یکبار بخور صورت انجام دهید که خود به عنوان یک نظافت صورت جهت زیبایی است و همچنین زمانی که بخواهید از ماسک صورت استفاده کنید لازم است پیش از آن حتما صورت خود را بخور دهید.


بخور گرم


زمانی که با بخور گرم منافذ پوست باز می شود، داروها و کرم هایی که برای درمان پوست تجویز شده است، می تواند اثر بهتری روی پوست داشته باشد ضمن آنکه جریان خون در پوست تسریع شده و باعث پاک سازی عمیق جوس های سرسیاه و سر سفید می شود.


بخور گرم


بخور صورت باعث پاکسازی عمقی پوست می شود یعنی اینکه تمام آلودگی هایی که در اثر آلودگی های هوا و یا آلودگی های مختلف دیگر روی پوست جمع شده از منافذ پوست خارج می شود و بخور صورت، پوست را از درون پاکسازی می کند.


بخور گرم


بخور صورت باعث شادابی پوست می شود. این جمله را زیاد شنیده اید ولی نمی دانید چطور؟ زمانی که بخور صورت می گیرید پوست کمبود آب خود را نیز جبران می کند و هیدراته می شود و بنابراین پوست شما شاداب تر می شود.


بخور گرم


از طرفی باعث می شود جریان خون در مویرگ های زیر پوست بهبود یافته و از پیری زودرس جلوگیری کند. در صورتیکه از روغن ها، عصاره ها و یا گیاهان با خواص دارویی نیز استفاده کنید بخور شما خاصیتش بیشتر خواهد شد.


بخور گرم



برای دریافت لینک فروش دستگاه بخور صورت روی دکمه زیر کلیک کنید.

 قیمت : 49000 تومان

خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است