سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

دستگاه های تصفیه اب انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام برای شرایط و نیاز های مشخصی تولید شده اند. بنابراین قبل از خرید خوب است که آنها را بشناسید و بتوانید تشخیص دهید که کدام برای مصرف شما و شهری که در آن زندگی می کنید مورد نیاز است و پیشنهاد می شود.

دستگاه-تصفیه-آب 

در خانه ها اصولا از دستگاه هایی استفاده می شود که زیر سینک ظرفشویی کار گذاشته می شوند و یک شیر اب جدا دارند. شما از شیر اب اشپزخانه اب شهری دریافت می کنید و از شیر آب دستگاه تصفیه آب خانگی جدید، اب تصفیه شده و گوارا برای نوشیدن.

دستگاه-تصفیه-آب 

این دستگاه ها طی چند مرحله اب را از فیلتر رد می کنند و انواع یون ها و باکتری ها ذرات اب را جدا و تصفیه می کنند.

تصفیه-آب-خانگی 

آب شیرین کن ها، نوع دیگری از دستگاه های تصفیه هستند که با عبور اب از لایه های شن و ماسه، ذرات را جدا می کنند و اگر اب در شهر شما فقط طعم بدی دارد، این دستگاه مناسب شماست.

قیمت-دستگاه-تصفیه-آب 

دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان، شبیه یک کلمن روی میز یا اپن قرار می گیرد و شما هروقت بخواهید از آن آب برمی دارید. دقت کنیدکه کار این دستگاه اصلا ساده نیست و درون شن و ماسه هاعملیات زیادی صورت می گیرد. بنابراین ممکن است لازم نباشد برای دستگاه های گران قیمت هزینه کنید.

خرید-تصفیه-آب 

نوع دیگری از این دستگاه ها هستند که بر روی شیر اب اشپزخانه قرار می گیردو تصفیه ی دو مرحله ای انجام می دهد.

دستگاه-تصفیه-آب 

 این دستگاه دو خروجی شیر دارد که از یکی اب معمولی و برای شستشو و دیگری اب تصفیه شده است که برای شرب بسیار مناسب و گواراست.

 قیمت-دستگاه-تصفیه-آب

برای خرید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

قیمت: 29000 تومان

 

خرید محصول


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است