سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

یکی از خنک کننده های همراه که طرفداران زیادی دارد مینی کولر همراه است که دارای مخزن آب بوده و با اینکه ابعاد جمع و جوری دارد می تواند هوای خنک خوبی تولید کرده دو شما را خنک نماید.

 

 

مینی کولر رومیزی یک وسیله جالب و کاربردی با طراحی ویژه ای است. این محصول که از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده است یک کولر واقعی در ابعاد کوچک و رو میزی است. این کولر به دلیل داشتن مخزن آب، باد بسیار خنکی را تولید کرده و از طریق دو دریچه که در راستای عمودی تغییر زاویه می دهند، به بیرون می دمد. کولر رومیزی کوچک هم از ظریق سه باتری قلمی می تواند کار کند و هم دارای یک کابل یو اس بی است که می توانید به کامپیوتر، لپ تاپ یا آداپتور و .... وصل نمایید. در هر کجایی می توانید این کولر کوچک و قوی را همراه خود برده و استفاده نمایید.

 

مینی کولر

 

مینی کولر آبی رومیزی یو اس بی MINI USB AIR CONDITIONING یک کولر رومیزی کوچک قابل حمل است که هم با باتری و هم با برق کار می کند. برای کار با باتری لازم است 3 عدد باتری قلمی استفاده کنید و برای کار با برق باید از طریق کابل USB ارائه شده همراه محصول آن را به پورت یو اس بی یا آداپتور با ولتاژ 5 ولت وصل نمایید. مینی کولر، یک کولر آبی با طراحی جدید و منحصر بفرد می باشد که شما را قادر می سازد در منزل یا سرکار به راحتی در هوای گرم تابستان خود را خنک کنید.

 

قیمت فقط 30000 تومان

جهت خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید مینی کولر آبی

 

مینی فن

 

این مینی کولر دارای یک مخزن آب و یخ است که می توانید قبل از روشن نمودن درون مخزن تعبیه شده در قسمت پایینی مینی کولر را با آب و در صورت تمایل با یخ پر کنید تا باد خنک تری بزند. علاوه بر آن دارای دانه های بوگیر و معطر کننده ای نیز می باشد که باد کولر رایحه ای دلپذیر خواهد داشت. این کولر دارای 2 دریچه خروجی باد می باشد که قابل تنظیم بوده و می توانید هر دریچه را به سمت جهت مورد نظرتان تنظیم نمایید.

 

مینی کولر usb

 

دقت داشته باشید مدل یک دریچه ی مینی کولر رومیزی نیز موجود می باشد که در صورت نیاز می توانید از فروشگاه اینترنتی تک سبد تهیه کنید. مینی کولر رومیزی یکی از کوچک ترین کولر های آبی در جهان است که ویژگی های بسیار برجسته ای از جمله، قابلیت حمل، وزن سبک، طراحی کارآمد، مواد ساخت اولیه مرغوب و با کیفیت، کار با باتری و برق، قابلیت تنظیم جهت دریچه، رنگ بندی جذاب و قابل تنظیم با دکوراسیون، ابعاد کوچک و کم جا و .... اشاره نمود.

قیمت فقط 30000 تومان

جهت خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید مینی کولر آبی

 موتور براشلس پر قدرت تعبیه شده در این مینی کولر به همراه مخزن آب سرد تولید بادی خنک و قابل لمس را بوجود می آورد که تجربه استفاده از این مینی کولر را با بقیه کولر های هم رده لذت بخش تر می کند.

 

mini fan

 

 

مناسب برای خنک کردن و ایجاد گردش هوای مناسب در محیط شما
آیا برای گرمای هوا چاره ای اندیشیده اید؟
هنگامی که دمای هوا شما را کلافه می کند و ریه های شما نیاز به هوای تازه دارند
و نفس کشیدن بجای لذت به یک حرکت عذاب آور تبدیل میشود
برای شما هم حتما پیش آمده که در مکانی قرار بگیرید که گرمای هوای محیط آنجا شما را آزار دهد.

 

کولر رومیزی کوچک

 

در فصل گرما و تابستان هیچ چیز دلپذیر تر از باد خنک نیست، در برخی مکان ها مثل محل کار یا کتابخانه ممکن است سیستم خنک کننده قوی وجود نداشته باشد و یا به هر دلیلی گرمای زیاد شما را کلافه کند. در این زمان است که مینی کولر رومیزی آبی قابل حمل بهترین گزینه برای انتخاب است. شما می توانید این مینی کولر کوچک را با خود به محل کار برده و بر روی میز کارتان قرار دهید . در این صورت در هزمان که احساس گرما کردید کافی است این کولر کوچک اما پر قدرت را روشن کنید و به راحتی به کارتان ادامه دهید.

 

مینی کولر آبی کوچک

 

برخی مواقع کولر های آبی، گازی، اسپلیت، پنکه، چیلر و ... معایبی از جمله هزینه بالا، جاگیر و سنگین بودن، محدودیت تنظیم درچیه به برخی مکان ها و ... را دارند. برخی مواقع بعضی افراد سردشان می شود که تمایل دارند کولر را روی درجه کم بگذارند یا خاموش کنند در حالی که شما به شدت احساس گرما می کنید. بهترین کار استفاده از یک مینی کولر رومیزی شخصی است که بدون نیاز به اجازه کسی و فقط برای خودتان می توانید استفاده کنید و خنک شوید.

قیمت فقط 30000 تومان

جهت خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید مینی کولر آبی

 

مینی کولر یو اس بی

 

استفاده از وسایل سرمایشی نظیر کولر و پنکه در ایام گرم سال بسیار رواج پیدا می کند . اما استفاده از این وسایل محدودیت هایی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت که از مهمترین آنها می توان به عدم امکان استفاده از آنها در موقعیت های مکانی و زمانی مختلف اشاره نمود که از مهمترین دلایل آن نیاز به انرژی برق و همچنین غیر قابل حمل بودن است . اما برای حل چنین مشکلاتی انواع مختلفی از پنکه های رومیزی و همراه ارائه شدند که قابلیت حمل و جابه جایی آسان را داشتند.

 

مینی کولر شارژی برقی یو اس بی

 

بعضی مشتریان این سوال را دارند که تفاوت مینی کولر رومیزی با پنکه USB چیست؟ مینی کولر کارکردی دقیقا مشابه کولر های آبی بزرگ دارد. یعنی دارای مخزن آب می باشد که باد خنک تولید می کند اما پنکه یو اس بی فاقد مخزن آب است و فقط باد تولید می کند که این باد بسته به درجه هوا می تواند خنک یا حتی گرم باشد. مینی کولر علاوه بر آب امکان استفاده از یخ هم دارد به این صورت که در مخزن علاوه بر آب می توانید چند تکه یخ نیز بیندازید تا بادی بسیار خنک و دلپذیر تولید کنید. علاوه بر این دانه های ژله ای نگهدارنده آب و معطر کننده ای نیز در مخزن آب مینی کولر تعبیه شده که به دیرتر خشک شدن و بو نگرفتن آن کمک می کند.

 

مینی کولر رومیز آبی

 

این گجت جالب شما را در این موقعیت های گرم و سخت کمک کند ، آنهم با کمترین مصرف انرژی و استفاده از برق 5 ولتی پورت USB کامپیوتر و حتی استفاده از باتری قلمی برای حذف کامل منت کشی از رئیس یا پدر
این پنکه کولر آبی دسکتاپ دارای کابل USB در بسته بندی خود می باشد که به راحتی به پورت کامپیوتر متصل می شود. یا اینکه در صورت داشتن آداپتور USB یا تهیه آن میتوانید با اتصال به پریز برق این وسیله را به کار بیاندازید.(این آداپتور در بسته بندی گوشی های جدید ارائه میشود یا میتوانید از مغازه های الکتریکی یا فروشندگان لوازم موبایل آنرا به راحتی تهیه کنید)

 

مینی کولر شارژی

 

حتی شما میتوانید درون مخزن آب این کولر چند قطره عطر نیز بچکانید تا هوای دمیده شده بوی خوبی به خود بگیرد و فضای اتاق را خوشبو و عطرآگین کند. البته درون مخزن آب این کولر شگفت انگیز دانه های گلوله ای گرد مخصوصی قرار داده شده و شما میتوانید هر تعدادی را که دوست دارید به همراه آب در فریزر بگذارید تا یخ بزند و سپس داخل مخزن این کولر قرار دهید تا به تدریج بوی مخصوص آنها جلوی بوی نم و رطوبت را از هوای پخش شده بگیرد. این پنکه را میتوانید بصورت رومیزی بر روی هر سطح صافی بگذارید و از وزش باد خنک آن در خانه ، اداره و محل کار یا مغازه لذت ببرید.
HB-168 2.5W USB Desktop Mini Fan , water Air Conditioning , Cooler and Humidifier

 

کولر رومیزی آبی

 

خصوصیات مینی کولر یو اس بی رومیزی:
مصرف بسیار کم برق (در حد 2.5 وات)
موتور : brushless 4.5 واتی با دمندگی خوب و قدرتی عالی
کنترلر هوشمند داخلی برای بهینه سازی قدرت وزش باد مینی کولر آبی
بدنه ساخته شده از پلاستیک ABS درجه یک

 

قیمت فقط 30000 تومان

جهت خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید مینی کولر آبی

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است