سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

در این دوره، انسان بیشتر با کمبود وقت و زمان مواجه است. بسیاری از افراد هستند که چندین کار را به طور همزمان باهم انجام می دهند. هنگام رانندگی ممکن است لازم باشد به چندین تلفن جواب دهید، یا بخواهید هنگام ورزش نیاز خود به موسیقی را برطرف کنید. به همین منظور انواع هدفون گردنی همه ساله روانه بازار می شود.

 

هدفون-بلوتوثی-پشت-گردنی

در ادامه به بررسی یکی از این محصولات می پردازیم.

 

هدفون-گردنی-بلوتوٍثی

 

هدفون گردنی استریو هویت« Havit » دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است که به گونه ای طراحی شده که مناسب ترین انتخاب برای شنیدن موسیقی همزمان با سایر فعالیت ها به خصوص ورزش و پیاده روی است.

 

هدست-گردنی

 

این نمونه از هدفون بلوتوثی گردنی، دارای امکانات فوق العاده ایست. ظرفیت باتری این هدفون 160 میلی آمپر است. این هدفون بیسیم بسیار کم وزن بوده و بسیار مناسب ورزش است. از دیگر قابلیت های هدفون پشت گردنی هویت امکان کنترل صدا، موسیقی و مکالمه است.

 

قیمت-هدفون-بلوتوثی

 

هدفون گردنی هویت، دارای قابلیت لرزشی است. به این صورت که هر هشدار یا اتفاقی که در تلفن همراه شما صورت بگیرد، به صورت یک لرزش خفیف به شما اعلام می شود. شما می توانید با استفاده از میکروفون مکالمه، به سادگی با دوستان و همکاران خود مکالمه کنید و همزمان به سایر کارهایتان بپردازید.

 

هدفون-بیسییم-هویت

 

ه منظور Pair کردن هدفون با سایر دستگاه ها ابتدا باید دکمه On/Off آن را بر روی حالت On را روشن قرار دهید، پس از یک ویبره کوچک هدفون روشن شده و چراغ چشمک زن شروع به چشمک زدن می کند، در این حالت هدفون آماده اتصال به موبایل است

 

هدفون-پشت-گردنی

 

به همراه این محصول دفترچه راهنما، یک ست سری ایرفون و کابل شارژ Micro USB ارسال خواهد شد. همچنین هدفون بی سیم هویت، دارای یک سال گارانتی معتبر می باشد.

 

هدفون-بیسیم-پشت-گردنی

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید آنلاین، با کلیک روی دکمه ی زیر به سایت فروشگاهی تک سبد مراجعه فرمایید.

قیمت: 139000 تومان




این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است