سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد در هنگام مسافرت های درون شهری یا بیرون شهری نیاز به برق مستقیم یا همان AC داشته باشید و با خود می گویید : چه خوب بود اگر اینجا برق بود! اینورتر های مبدل  برق خودرو با فراهم نمودم ولتاژ خروجی 220 ولتی خیال شما از نبود برق در هنگام مسافرت آسوده می نماید.


اینورتر برق پدرام


یک منبع برق پایدار و همیشگی که می توانید با به آسودگی تلفن همراه خود را با استفاده از کابل به آن وصل نموده و از آن استفاده نمایید.

 

 

مبدل برق خودرو 

 

مبدل برق خودرو یا همان اینورتور ها این امکان را به راحتی هر چه تمام در اختیار شما قرار می دهند. مبدل برق خودرو با ساتفاده از ورودی 12 و 24 ولتی ماشین که دریافت می کند خروجی قابل توجه 220 ولت در اختیار شما قرار می دهد.


اینورتر خودرو


میزان وات تولیدی به صورت حقیقی از 100 وات تا 3500 وات را در توان های مختلف در بین مبدل های برق خودرو وجود دارد.


اینورتر برق خودرو


شما هنگام خرید حتما باید نسبت به نوع مصرفی که می خواهید از مبدل برق خودرو نمایید دقت فرمایید و نسبت به آن خرید کنید.

 

مبدل 220 ولتی

 

بسیاری از کمپانی های تولید خرید مبدل برق خودرو به صورتی این محصول را طراحی میکنند که درگاه های خروجی مختلف را در ختیار مخاطب خود قرار دهد.


مبدل برق ماشین


شما با استفاده از اینورتور ها یا همان مبدل برق برق خودرو به راحتی می توان در یک زمان چندین گوشی، تبلت، تلویزیون، باند و... استفاده نمایید،بدون کوچکترین افت ولتاژ.


مبدل DC به AC خودرو


این خود مزیت است که در بسیار از منبع های تولیدی برق سیار دیده نمی شود و باعث بروز بسیار از مشکلات می شود اما در مبدل های برق خودرو هیچ گاه با کاهش ولتاژ مواجه نخواهید شد.

مبدل DC به AC خودرو


جهت خرید این محصول بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید:

قیمت 375.000 تومان

خرید محصول

 


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است