سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

چراغ خورشیدی دیواری SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  یک محصول منحصربه فرد و طرفدار محیط زیست می باشد. این لامپ خورشیدی خانگی مناسب محوطه های باز و بزرگ می باشد. با نصب لامپ خورشیدی باغچه سولار موشن در حیاط، راهرو، باغ، باغچه، محوطه های تالار و انبار و ... قادر به ایجاد جلوه های زیبا و نورانی خواهید بود.


چراغ-خورشیدی-سنسوردار


20 عدد لامپ ال دی ای در این محصول تعبیه شده است که محیط های باز را زیباتر نموده و نقش موثری در ایجاد نور و روشنایی دارد. این محصول مطمئن، ضدآب و با دوام می باشد. در این چراغ سولار یک پنل خورشیدی قرار دارد که می بایست به صورت روزانه مقابل نور آفتاب قرار بگیرد.



لامپ-خورشیدی-دیواری


ظرفیت این پنل خورشیدی 800 میلی آمپر و  0.55 وات می باشد. این چراغ دیواری باغی خورشیدی به مدت 6 تا 8 ساعت نیاز به شارژ دارد و با هر مرتبه شارژ شدن به مدت 8 ساعت فعال است. سنسور نوری این محصول به محض تاریک شدن هوا فعال و لامپ را روشن می نماید.


لامپ-خورشیدی-دیواری


سنسور حرکتی لامپ سولار در صورت ایجاد حرکت (برای مثال رفت و آمد افراد) فعال شده و لامپ با قدرت بیشتر شروع به ایجاد روشنایی می نماید. این چراغ خورشیدی صبح ها به صورت خودکار خاموش میشود و انرژی خورشیدی را در باطری لیتیومی خود ذخیره می نماید.


لامپ-خورشیدی-باغ


همچنین هنگام غروب لامپ به صورت خودکار فعال شده و ایجاد روشنایی میکند. این لامپ دارای ابعاد 4.8*9.5*12.4 سانتی متر بوده و برای نصب در فضاهای باز مناسب می باشد. لامپ سولار برای همه از جمله کودکان و حیوانات امن بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد.


لامپ-خورشیدی


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است