سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

برای ایجاد روشنایی در محوطه های باز و بزرگ هیچ چیز بهتر از استفاده از یک لامپ کم مصرف و طرفدار محیط زیست نیست. چراغ خورشیدی دیواری سولار موشن میتواند بهترین انتخاب برای ایجاد یک منبع روشنایی در محوطه های باز همچون باغ،باغچه، روف گاردن،آلاچیق و .. می باشد.


لامپ-خورشیدی-دیواری


این محصول بدون مصرف برق و تنها با استفاده از انرژی خورشیدی کار می نماید. این چراغ سولار خورشیدی دارای یک پنل خورشیدی و یک باطری می باشد که روزها و هنگام تابش آفتاب انرژی خورشید را دریافت نموده و در خود ذخیره می نمایند.



لامپ-خورشیدی-باغچه


این لامپ با طلوع خورشید خاموش میشود و با غروب یا تاریک شدن هوا روشن میگردد. نوردهی لامپ سولار موشن به دو حالت می باشد. نوردهی معمولی که در طول شب نوری محو و زیبا ایجاد می نماید و دیگری نوری که با سنسور حرکتی این محصول فعال میشود.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار


سنسور حرکتی با ایجاد حرکت مقابل لامپ فعال میشود و چراغ را با حداکثر انرژی و در حد 3 متر مربع کاملا روشن می نماید. 20 عدد لامپ ال ای دی در این محصول قرار گرفته است که با نور سفید رنگ خود محوطه های باز را به خوبی نوردهی می نمایند.


لامپ-خورشیدی


پشت بدنه ی این لامپ سولار یک جایگاه مخصوص برای نصب شدن بر روی دیوار وجود دارد. این لامپ توسط یک پیچ مخصوص نصب میشود. این محصول ضدآب بوده و در تمامی شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. یک کلید خاموش/روشن بر روی بدنه ی دستگاه وجود دارد که میتوانید به دلخواه لامپ را خاموش یا روشن نمایید.


لامپ-خورشیدی


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است