سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

 یکی از ملزومات زندگی به سبک مدرن استفاده از وسایل کارآمد ولی با ابعاد کوچک می باشد. زندگی در آپارتمان های کوچک و نبود فضای کافی برای استفاده از تجهیزات خانگی سنتی.

 

یکی از معزلاتی که زندگی آپارتمان نشینی دارد کمبود فضا برای خشک کردن لباس های شسته شده می باشد. نبود فضا بند رخت آپارتمانی تمام استیل تاشو برای نصب بند رخت های معمولی که به دیوار نصب می شود.


خرید بند رخت اپارتمانی فلزی، یک راه حل مناسب برای مشکل کمبود جا می باشد. یک محصول جدید و کارآمد که مطابق با سبک زندگی مدرن طراحی شده است.

 

با استفاده از این بند رخت دیگر نگران خشک کردن لباس های شسته شده نخواهیم بود و به راحتی می توان از این محصول برای خشک کردن انواع لباس استفاده کرد.

 

بند رخت آپارتمانی تاشو، به دلیل جنس آلومنیومی دارای وزن کم و دارای قابلیت جابجایی راحت می باشد ، این محصول ضد زنگ می باشد و می توانید سالها از آن استفاده کنید.

 

از این بند رخت می توانید در تراس و حیاط های کوچک استفاده نموده حتی برای هل ها و مهمانسرا های نیز قابل استفاده می باشد. این محصول یک وسیله کاربردی برای خوابگاه ها نیز می باشد.

 

یکی از ویژگی های این بند رخت، دو طبقه بودن آن می باشد که از طبقه زیرین می توان برای خشککردن لباس نوزادان یا دستمال های تنظیف استفاده کرد.

 

با خرید این محصول دیگر شما نگران کمبود فضا برای خشک کردن لباس ها یا خشک کردن لباس ها در روز های بارانی نمی باشید به راحتی می توانید لباس های خود را خشک نموده. 

 

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 99000  تومان

اطلاعات بیشتر و خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است