سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

حباب ها از دوران کودکی برای ما یک حس نوستالژیک و پر نشاط را تداعی می کردند. این حس برای همه ی ما مشترک است و چند سالی است که بسیاری از شرکت ها سعی در صنعتی کردن این حس نموده و وارد این عرصه گردیده اند.




حباب ساز برقی کودک


از این رو حباب ساز های صنعتی وارد بازار شدند و رفته رفته جای خود را در میان مردم پیدا کردند. در بسیار از سایت ها نحوه درست کرن یک حباب ساز برقی خانگی را به شما توضیح داده اند اما ما به شما یم پیشنهاد بهتر، ارزان تر و راحتتر را در اختیار شما قرار می دهیم.


حباب ساز سر فندکی


ما به شما محصولی از سایت تک سبد را معرفی می نماییم که علاوه بر کیفیت و اصالت محصول، قیمت آن را نیز تضمین می نماییم. دستگاه حباب ساز برقی دبل ویل یک حباب ساز مدرن و با اصالت که تمامی خواسته های شما را از یک حباب ساز بر طرف می سازد.


خرید حباب ساز برقی


این حباب ساز محبوب یکی از پرفروش ترین محصول های سایت ما می باشد. با امکان و قابلیت جابه جایی را نیز دارد و بدنه سبک و مقاوم از PVC و همچنین دارای سیم برق بلند برای جابه حایی راحت.


حباب ساز برقی


دارای سیم بلند و سری مبدل فندکی که خود یک ویژگی منحصر به فرد برای این محصول می باشد. با استفاده از سری فندکی این محصول به راحتی آن را به جا فندکی ماشین متصل نموده و از آن استفاده نمایید.


حباب ساز برقی ارزان


دارای چهار پایه ژلاتینی که از لرزش دستگاه جلوگیری میکند و باعث ایستایی بیشتر دستگاه حباب ساز می شود. قابلیت جدا سازی و نصب مجدد رو دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.


خرید حباب ساز


برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول

با قیمت استثنایی

49.000 هزار تومان

خرید اینترنتی حباب ساز برقی



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است