سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

مسئله بهداشت در نگهداری حبوبات و مواد غذایی همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که برای نگهداری حبوبات و مواد غذایی خود از ظروف مختلف استفاده می‌کنند و به بهداشت اهمیت می‌دهند، می‌توانند از جا حبوباتی دیواری استفاده کنند.

  

جا حبوباتی فانتزی 

 

بسیاری از خانم‌های خانه‌دار به دنبال این هستند که مواد غذایی مصرفی خود از جمله حبوبات را در ظروفی بسته بندی کنند که هم جذابیت و زیبایی لازم را داشته باشد، هم از نظر اندازه و سایز با آنچه مد نظر آنهاست متناسب باشد و هم از نظر بهداشتی، شرایط لازم را داشته باشد.

 

جا حبوباتی دیواری 

 

جا حبوباتی دیواری شیک یکی از بهترین پیشنهاداتی است که برای نگهداری مواد غذایی به شما می‌کنیم. خرید اینترنتی جا حبوباتی، می‌تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود و خریدی لذت بخش را داشته باشید.

  

جا حبوباتی 

 

جا حبوباتی دیواری دقیقا تمام این فاکتورها و عوامل مورد نیاز برای یک ظرف مناسب را در نظر گرفته است. این محصول از نظر تمیزی و بهداشتی بودن، یکی از عالی‌ترین ظروف محسوب می‌شود و می‌توانید از این جا حبوباتی جدید در منزل یا فروشگاه خود استفاده کنید.

 

 نگهداری مواد غذایی

 

این محصول در ابعادی مناسب 11*31 سانتی متری به بازار عرضه شده است و تمام ویژگی‌های لازم برای یک جا حبوباتی ویژه و خوب را دارد. دو پیمانه مخصوص در پک این محصول وجود دارد که با چرخاندن آنها حدود یک پیمانه از مواد خارج می‌شود.

 

جا حبوباتی شیردار 

 

برای خارج شدن مواد غذایی، به هیچ وجه نیازی به استفاده از دست نیست و دست با مواد غذایی هیچ تماسی پیدا نمی‌کند و به همین علت مناسب‎‌ترین گزینه برای پیمانه کردن مواد غذایی هم هست.

 

 جا حبوباتی خاص

 

یکی از نکات مهم در خانه و آشپزخانه و فروشگاه‌های مواد غذایی، رعایت پاکیزگی و اصول نظم و چیدمان است. فضای بسیاری از منازل و فروشگاه‌ها ممکن است کم باشد و به همین خاطر، با خرید جا حبوباتی فانتزی می‌توانید از فضایی که در اختیار دارید، بهترین استفاده را بکنید.

 

 جا حبوباتی دوقلو

 

خرید محصول

قیمت محصول: 69000 تومان

ادامه مطلب...

 قلمکاری در دهه 40 خورشیدی و چیزی در حدود 400 سال پیش به وجود آمد و هنرمندان اصفهانی در آن زمان با نقوشی زیبا این طرح های خارق العاده را بر روی پارچه های پنبه ای شکل می دادند که بسته به نوع محصول از آن استفاده می کردد. امروز این هنر با دستان و ذوق این هنرمندان اصفهانی تولید می شود و شما می توانید از این محصولات کاربرد های ویژه داشته باشید.

ادامه مطلب...

هرچه از هنر های اصفهان و صنایع دستی این شهر بگوییم کم گفته ایم و می توان به جرات این شهر را با نام نصف جهان صدا زد. کمتر شهری در کره ی خاکی موجود است که دارای 140 صنایع دستی خاص و مرغوب باشدکه 22 تای آن ها به سراسر دنیا صادر می شود. یکی از بهترین و زیبا ترین هنری که در این شهر تولید می شود را می توان به صنعت فیروزه کوبی اهدا نمود.

ادامه مطلب...

دستگاه های حشره کش برقی  بهترین بازدهی و کمترین زیان ها را خواهند داشت.

با خرید ارزان لامپ حشره کش برقی و استفاده از آنها در محیط های کاملا بهداشتی و سرپوشیده می توان از شر موجودات موذی به صورت حرفه ای  خلاص شد.

ادامه مطلب...

میناکاری هنری برآمده از دستان استادان هنرمند و خوش ذوق با ظرافت های بسیار و زیبایی های مسحورکننده که بیننده با نگاه کردن به آن به یاد گنبد های فیروزه ای می افتد.

ادامه مطلب...

یکی از زیبا ترین محصولاتی که می توانید با خرید آن در هر مکان و یا هر زمان از ان برای تزیین خانه خود و یا استفاده های دیگر بهره ببرید می توانید این محصول را برای خود فراهم آورید و نهایت استفاده را از این محصول ببرید. شما عزیزان با استفاده از این محصول می توانید محیط محل کار خود را به زیبایی تزیین کنید و اثری از آثار هنری کشور عزیزمان را در محل کار خود به جلوه دهی بیافزایید.

ادامه مطلب...

انرژی خورشیدی را می توان بی نهایت ذخیره نمود و ان را به انرژی های دیگر تبدیل کرد مثل انرژی های مکانیکی و انرژی الکترونیکی و امثال این انرژی ها. حال شما در این حین می توانید از گجت های امروزی و بروز استفاده نموده و این دستگاه ها را به عنوان کمک حال خود استفاده کنید و به راحختی در دسترس خود قرار دهید. این دستگاه برای شما در معرض فروش قرار داده شده تا بتوانید از آن نهاست استفاده را ببرید.

ادامه مطلب...

 

گیرنده دیجیتال موبایل گاندو مدل Gando Pad TV GN-PT666 Portable DVB-T یکی از بهترین و با کیفیت ترین گیرنده های دیجیتالی می باشد. این گیرنده دیجیتال موبایل مختص سیستم عامل اندروید بوده و به دلیل وجود تیونر در ساختار این گیرنده از قدرت گیرندگی بسیار بالایی بهره میبرد. گیرنده دیجیتال موبایل پد تی وی گاندو بدون نیاز به سیمکارت و اینترنت قادر به نمایش شبکه های تلویزیونی با کیفیت بالا می باشد. این محصول، اندروید نسخه 4.1 به بالا را پشتیبانی نموده و از طریق پورت otg به تبلت و دستگاه های اندرویدی وصل میشود. گیرنده دیجیتال گاندو ابعاد بسیار کوچکی در حد فلش مموری دارد و حمل آن بسیار راحت می باشد. این محصول باطری موبایل را به عنوان منبع تغذیه خود در نظر گرفته و در حد بسیار کمی از آن استفاده میکند.  برای استفاده از پد تی وی Pad TV HD گاندو مدل GN-PT666 پردازنده دستگاه شما می بایست حداقل دو هسته و 1.5 گیگاهرتز به بالا باشد. این گیرنده دیجیتال موبایل همراه با یک آنتن دستبندی عرضه شده است که در ضعیف ترین نقاط نیز قادر به دریافت سیگنال باشد. با استفاده از اپلیکیشن Pad TV HD میتوانید این گیرنده دیجیتال را راه اندازی نمایید. این نرم افزار از طریق گوگل پلی قابل دریافت می باشد. این محصول کاملاً مطابق با استاندارد DVB-T است. از دیگر قابلیتهای این دستگاه میتوان به قابلیت زمانبندی ضبط، عکس برداری از برنامه ها، کیفیت HD پخش تصاویر، جستجو و اسکن کانال ها و راهنمای فارسی اشاره کرد.

 

ادامه مطلب...

 

هدست بلوتوثی جبرا مدل wireless bluetooth handsfree single stereo headset zz-4  برای انجام فعالیتهایی همچون رانندگی یا ورزش کردن بسیار مناسب می باشد. هدست بلوتوثی جبرا با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده است و کیفیت بالایی دارد. با استفاده از این هدست بلوتوثی میتوانید به مکالماتتان به راحتی پاسخ داده یا به فایلهای صوتی گوش دهید. ابعاد این محصول 0.8*1*5 سانتی متر است و طراحی جمع و جور و ظریفی دارد. نسخه بلوتوث استفاده شده در این محصول 4 می باشد که به انواع تبلت،موبایل،کامپیوتر و... به راحتی متصل میشود. از دیگر قابلیتهای این محصول میتوان به باتری لیتیومی 75 میلی آمپر قابل شارژ، پخش صدای شفاف و بدون نویز، دکمه کنترل صدا و دکمه خاموش و روشن اشاره کرد. هندزفری بادیگاردی فشن مدل fashion bodyguard headset OKU-05 یکی دیگر از هندزفری های باکیفیت و زیبا میباشد. این هندزفری بادیگاردی موبایل به صورت تک گوش طراحی شده است. با کمک این دستگاه میتوانید به موسیقی گوش داده یا به تماسهایتان پاسخ دهید. این محصول سیم دار بوده و با تمامی گوشی ها و تبلتهایی که دارای جک 3.5 میلی متری هستند سازگار می باشد. وزن این هندزفری بسیار سبک بوده و حدود 13 گرم می باشد. قسمت بالایی این هدست شفاف و نامرئی بوده  و از فاصله ی دور قابل تشخیص نیست. طول سیم این هدست بادیگارد 104 سانتی متر است. این هدست برای یک گوش طراحی شده است و دارای میکروفون داخلی میباشد.

 

ادامه مطلب...

 

برای ایجاد روشنایی در محوطه های باز و بزرگ هیچ چیز بهتر از استفاده از یک لامپ کم مصرف و طرفدار محیط زیست نیست. چراغ خورشیدی دیواری سولار موشن میتواند بهترین انتخاب برای ایجاد یک منبع روشنایی در محوطه های باز همچون باغ،باغچه، روف گاردن،آلاچیق و .. می باشد. این محصول بدون مصرف برق و تنها با استفاده از انرژی خورشیدی کار می نماید. این چراغ سولار خورشیدی دارای یک پنل خورشیدی و یک باطری می باشد که روزها و هنگام تابش آفتاب انرژی خورشید را دریافت نموده و در خود ذخیره می نمایند. این لامپ با طلوع خورشید خاموش میشود و با غروب یا تاریک شدن هوا روشن میگردد. نوردهی لامپ سولار موشن به دو حالت می باشد. نوردهی معمولی که در طول شب نوری محو و زیبا ایجاد می نماید و دیگری نوری که با سنسور حرکتی این محصول فعال میشود. سنسور حرکتی با ایجاد حرکت مقابل لامپ فعال میشود و چراغ را با حداکثر انرژی و در حد 3 متر مربع کاملا روشن می نماید. 20 عدد لامپ ال ای دی در این محصول قرار گرفته است که با نور سفید رنگ خود محوطه های باز را به خوبی نوردهی می نمایند. پشت بدنه ی این لامپ سولار یک جایگاه مخصوص برای نصب شدن بر روی دیوار وجود دارد. این لامپ توسط یک پیچ مخصوص نصب میشود. این محصول ضدآب بوده و در تمامی شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. یک کلید خاموش/روشن بر روی بدنه ی دستگاه وجود دارد که میتوانید به دلخواه لامپ را خاموش یا روشن نمایید.

 

ادامه مطلب...

این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است