سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

ظرف غذا در اماکن اداری و اماکن عمومی یکی از مهم ترین دغدغه های کارمندان به حساب می آید زیرا با استفاده از ظرف های آلوده و بی کیفیت ممکن است سلامت خود را به خطر انداخته و یا غذایی که تهیه کرده اید بسوزد و یا به ته ظرف بچسبد و وعده ی غذایی خود را خراب کنید. برای اینکه براحتی غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید با خرید ظرف داخل استیل خرارتی به کار خود تسریع ببخشید و فقط با وصل کردن برق شهری به دستگاه می توانید غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید.

ادامه مطلب...

کتري برقي مسافرتياستیلو محصولی ایده ال جهت تهیه انواع نوشیدنی داغ می باشد. این وسیله قادر است در مسافرتها،خوابگاه،محل کار و ... نوشیدنی داغ و مورد علاقه تان را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نماید. کتري برقي مسافرتي استیلو آب را در کمتر از 20 ثانیه به جوش می آورد. سپس میتوانید با آن چایی،قهوه،نسکافه،هات چاکلت و هر نوشیدنی داغ دیگری را تهیه فرمایید.جنس بدنه ی چایی ساز و قهوه جوش مسافرتی استیلو از pvc بوده و فاقد مواد شیمیایی می باشد.

این دستگاه چایی ساز بسیار کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. وزن این دستگاه 198 گرم است و در ابعاد 16*16 سانتی متر طراحی شده است. این محصول برای افرادی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند و اوقات زیادی را خارج از خانه میگذرانند مناسب است. همراه با کتري برقي همراه استیلو یک قاشق پلاستیکی نیز وجود دارد. این محصول قابل اتصال به برق شهری بوده و قدرت آن 1000 وات و 220 ولتاژ می باشد.

در مواقعی که نیاز به آب گرم دارید این دستگاه میتواند به شما کمک کند.المنتی که در این دستگاه قرار گرفته است آب را به سرعت جوش می آورد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان نوشیدنی های مرود علاقه تان را تهیه نمایید. بدنه ی پلاستیکی این چای ساز از جنس پلاستیک بوده و همین ویژگی مانع از شکستن یا خراش برداشتن محصول در حین حمل و نقل می باشد. قهوه جوش مسافرتی استیلو دارای رنگ بندی های جذاب و متنوعی است.کتري برقي همراه استیلو دارای سیم نسبتا بلندی می باشد و این ویژگی مثبت خطر ریختن آب جوش را برطرف می نماید و همچنین میتوانید به یک منبع تغذیه دوردست دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب...

امروز بسیاری از افراد به دنبال یک ترازوی مناسب برای وزن کردن و اندازه گیری دقیق مواد غذایی هستند تا بتوانند طعمی مناسب و ایده آل را برای دسر، شیرینی و یا غذای خود بدست آورند. یکی از نکاتی که در خرید و انتخاب یک ترازو حتما باید توجه شود دقت ترازو بوده که بسیار حائز اهمیت است. ترازوی دیجیتال sf400 دارای یک نمایشگر طراحی شده بسیار زیبا بوده و میتواند از 1 گرم تا 7 کیلوگرم را براحتی اندازه گیری کند. 

ادامه مطلب...

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری محصولی بسیار کاربردی به خصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول که از طریق فندکی خودرو برق مورد نیاز خود را تامین می کند به راحتی در ماشین و مسافرت ها قابل استفاده از و نوشیدنی ها را خنک نگه داشته و مواد غذایی گرم را نیز گرم نگه می دارد. دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول قابل تنظیم در دو حالت گرم کن و سرد کن می باشد و چراغ نشانگر وضعیت نیز حالت انتخاب شده را نشان می دهد. کابل این محصول حدود 180 سانتی متر طول داشته و به راحتی حتی از روی صندلی عقب خودرو نیز می توانید آن را به فندکی خودرو وصل کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال فندکی ماشین آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

ادامه مطلب...

نشستن طولانی مدت در طول انجام هر کاری می تواند بسیار خسته کننده و موجب خستگی عضلات گردن، شانه و کمر بشود. رانندگانی که مدام پشت فرمان ماشین هستند، کارمندانی که مدام پشت میز نشسته اند و دیگر مشاغل و افراد همگی اغلب دچار درد در نواحی ذکر شده هستند و خستگی ناشی از نشستن طولانی را به همراه دارند. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از صندلی ماساژور ارزان است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

ادامه مطلب...

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 یک نوع هدست سمعکی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و هیچ قطعه اضافه ای از آن بیرون گوش قرار نمی گیرد. این هندزفری به خصوص برای خانم ها مناسب است چراکه زیر مغنعه و روسری بدون ایجاد برجستگی به راحتی قرار می گیرد. این محصول با تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و ios سازگاری دارد و از نسخه بلوتوث 4.0 بهره گرفته است. باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری حلزونی تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

ادامه مطلب...

تهیه کباب چه در منزل و چه در مسافرت ها و کمپین ها مستلزم داشتن یک کباب پز خوب است که اکثر مردم از منقل های معمولی یا چند تکه آجر و سنگ استفاده می کنند. این روش ها علاوه بر وقت گیر بودن، دردسر داشتن و سخت بودن، دقت زیاد برای جلوگیری از سوختن یک طرف سیخ و ... غیر بهداشتی نیز بوده و گاهی می تواند موجب مسموم شدن مواد غذایی نیز شود. کباب پز پلین با تکنولوژی چرخش خودکار سیخ ها علاوه بر عدم نیاز به دخالت دست، تمامی نواحی سیخ را با سرعت یکسان می چرخاند و پختی یکنواخت را برای شما به ارمقان می آورد. کباب پز دوگانه سوز ، دوگانه سوز بوده و به راحتی هم با ذغال، هم با گاز شهری و هم با گاز کپسولی کار می کند. قابلیت تاشو بودن و شکل چمدانی آن حمل و نقل این محصول را آسان نموده و با خود می توانید به هرکجا ببرید. نصب آسان و جمع کردن سریع از ویژگی های این محصول است ضمن آنکه دارای گارانتی 24 ماهه مه پویا نیز می باشد. این کباب پز قابلیت پخت 7 سیخ کباب را همزمان داشته و 14 سیخ کبابی و جوجه نیز به همراه دارد.

ادامه مطلب...

ظرف غذا برقی داخل استیل مدل لانچ باکس Lunch Box محصولی بسیار کاربردی است که برای گرم کردن غذا به کار برده می شود. این ظرف غذا از بدنه پلاستیکی درجه یک عاشق با پوشش داخلی استیل طراحی شده است. ظرف داخلی استیل به راحتی جدا شده و قابل شستشو می باشد. یک ظرف درب دار پلاستیکی کوچک نیز درون محفظه اصلی به منظور قرار دادن خورشت و ... قرار داده شده است. این محصول فوق العاده با نام ظرف غذای برقی داخل استیل تمامی نیاز شما را برای داشتن یک غذای گرم و معطر در محل کار یا سفر فراهم کرده و به راحتی در کمتر از 30 دقیقه هر آنچه داخل ظرف 1.5 لیتری آن قرار دهید را گرم می کند بدون آنکه بدنه بیرونی داغ شده یا آسیب ببیند. این ظرف غذای استیل با برق شهری کار می کند و دارای چراغ نشانگر روی بدنه می باشد. یک قاشق کوچک نیز بر روی دریچه روی درب ظرف قرار داده شده است که از آن در مواقعی که بیرون از منزل یا محل کار هستید استفاده کنید. این ظرف غذا دارای درب قفلی است که با خیال راحت می توانید آن را با خود حمل کنید بدون آنکه نگران ریختن مواد غذایی خود باشید. زمان لازم برای گرم شدن غذا در این ظرف بین 15 تا 30 دقیقه می باشد.

ادامه مطلب...

دوربین مداربسته ماشین با قابلیت فیلم و عکس برداری فول اچ دی و قابلیت دید در شب چشمان همیشه بیدار خودروی شماست که به هرگونه ضربه یا حرکت ناگهانی حساس بوده و به صورت کامل هر لحظه را ثبت می نماید. این دوربین دارای زاویه دید بالای 140 درجه است و امکان فیلم برداری از بیرون و هم از داخل ماشین را دارا می باشد. بلک باکس مجهز به مانیتور 2.4 اینچی است که دسترسی شما به منوهای دوربین را به راحتی فراهم کرده است و از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد. این دوربین دارای پایه نصب حرفه ای است که امکان نصب روی پایه و قرار گیری روی داشبود به صورت ایستاده یا چسباندن به کنار یا وسط شیشه جلو یا عقب خودرو به صورت آویزان را دارد و در هر جهت می توانید دوربین خود را تنظیم نمایید. دوربین مداربسته خودرو بهترین مدرک برای تصادفات و دزدی هاست و با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد نیز بسیار کاربردی است. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا بوده و این نمونه را می توانید از فروشگاه اینترنتی تک سبد با قیمتی فوق العاده خریداری کنید. توجه داشته باشید قیمت پایین این محصول دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست و به دلیل حذف واسطه ها و واردات مستقیم کالا می باشد.

ادامه مطلب...

یکی از خنک کننده های همراه که طرفداران زیادی دارد مینی کولر همراه است که دارای مخزن آب بوده و با اینکه ابعاد جمع و جوری دارد می تواند هوای خنک خوبی تولید کرده دو شما را خنک نماید.

ادامه مطلب...

این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است