سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

چراغ خورشیدی دیواری SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  یک محصول منحصربه فرد و طرفدار محیط زیست می باشد. این لامپ خورشیدی خانگی مناسب محوطه های باز و بزرگ می باشد. با نصب لامپ خورشیدی باغچه سولار موشن در حیاط، راهرو، باغ، باغچه، محوطه های تالار و انبار و ... قادر به ایجاد جلوه های زیبا و نورانی خواهید بود. 20 عدد لامپ ال دی ای در این محصول تعبیه شده است که محیط های باز را زیباتر نموده و نقش موثری در ایجاد نور و روشنایی دارد. این محصول مطمئن، ضدآب و با دوام می باشد. در این چراغ سولار یک پنل خورشیدی قرار دارد که می بایست به صورت روزانه مقابل نور آفتاب قرار بگیرد. ظرفیت این پنل خورشیدی 800 میلی آمپر و  0.55 وات می باشد. این چراغ دیواری باغی خورشیدی به مدت 6 تا 8 ساعت نیاز به شارژ دارد و با هر مرتبه شارژ شدن به مدت 8 ساعت فعال است. سنسور نوری این محصول به محض تاریک شدن هوا فعال و لامپ را روشن می نماید. سنسور حرکتی لامپ سولار در صورت ایجاد حرکت (برای مثال رفت و آمد افراد) فعال شده و لامپ با قدرت بیشتر شروع به ایجاد روشنایی می نماید. این چراغ خورشیدی صبح ها به صورت خودکار خاموش میشود و انرژی خورشیدی را در باطری لیتیومی خود ذخیره می نماید همچنین هنگام غروب لامپ به صورت خودکار فعال شده و ایجاد روشنایی میکند. این لامپ دارای ابعاد 4.8*9.5*12.4 سانتی متر بوده و برای نصب در فضاهای باز مناسب می باشد. لامپ سولار برای همه از جمله کودکان و حیوانات امن بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد.

ادامه مطلب...

انرژی خورشیدی که یکی از منابع بی نایت انرژی تلقی می شود می توان از آن استفاده ها ی بسیاری کرد و با آن به دستگاه های جدید و نوین رسید. شما عزیزان با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود تا در مواقع اضطراری دستگاه های خود را شارژ نمایید و از این دستگاه نهایت استافده را ببرید. لازم به ذکر است که این دستگاه در بازار نمونه های تقلبی بسیاری زیادی دارد پس مواظب این اجناس بی کیفیت در بازار باشید.

ادامه مطلب...

هنر میناکاری ترکیبی از قلم زنی، طراحی و پخت کوره است بدین صورت که طرح های مختلف را با قلم سفید بر روی ظروف مسی طراحی می کنند. همچنین بر روی ظروف نقره و طلا نیز میناکاری انجام می شود اما مس پرکاربردتر می باشد.

ادامه مطلب...

برای حفظ امینت خودرو خود باید از دستگاهی اضافی استفاده نمایید تا بتواند این دستگاه امنیت خودرو شما را دو چندان کند. بعضی از مردم برای خودرو خود دزدگیر هایی تعبیه خواهند کرد که این کار برای حفظ امنیت و پیشگیری  از دزدی و سرقا از خودرو آن ها می باشد که بی تاثیر هم نیست. اما شما عزیزان باید به این امر نیز توجه داشته باشید که می توان این دزدگیر ها را به راحتی غیر فعال کرد.

ادامه مطلب...

استفاده از انواع دیوار کوب و تابلو ها همواره زینت محیط پیرامون ما بوده است و استفاده از انواع تابلو ها برای این منظور بسیار متداول بوده وهست.

در این میان نقش تابلو های پلی استر بسیار پر رنگ می باشد زیرا در عین زیبایی ماندگاری بالایی داشته و نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری ندارند. همچنین از نظر اقتصادی نسبت به سایر تابلو های اثر دست از قیمت مناسبی برخوردار می باشند که موجب محبوبیت آن در بین مردم شده است.

ادامه مطلب...

با خرید این محصول خار قالعاده قادر خواهید تا تمامی امور مربوط به ماساژ بدن را از این دستگاه بخواهید تا برای شمایک وسیله ی خارق العاده باشد. شما با استفاده از روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F می توانید تمامی بدن و پشت کمر خود را ماساژ داده و با افزایش گردش خون در بدن خود تمام احساس خستگی و درد را از بدن خود دور کنید.

ادامه مطلب...

دستگاه های تصفیه اب انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام برای شرایط و نیاز های مشخصی تولید شده اند. بنابراین قبل از خرید خوب است که آنها را بشناسید و بتوانید تشخیص دهید که کدام برای مصرف شما و شهری که در آن زندگی می کنید مورد نیاز است و پیشنهاد می شود.

ادامه مطلب...

 

با افزایش استفاده ی بشر از تلفن های همراه و در واقع وابستگی او به تکنولوژ فول شارژ بودن گوشی ها و تبلت ها به اولویت ها پیوسته است. در ابتدای ورود این محصول به بازار، یکی از مهم ترین نیاز های بشر قرن 21 حل شده بود تا اینکه معضل شارژ خود پاوربانک به میان آمد.

ادامه مطلب...

محوبیت دستگاههای حباب ساز هر روزه بیشتر و بیشتر می شود و ما در این مقاله سعی در آشنایی شما با ساختار این محصول داریم

ادامه مطلب...

این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است