سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

مبناکاری هنر ترکیبی از آتش و خاک است که با هنر نقاشی آمیخته می‌گردد و نقش‌های زیبایی را می‌آفریند.میناسازی هنری است از صنایع دستی  برگرفته از ذات آدمیت و آغشته با فرهنگ چند هزار ساله­ ایرانی که زادگاهش را اصفهان می دانند.

ادامه مطلب...

بسیاری از افراد به علت داشتن کمر درد و پا دردی که دارند نمی توانند بر روی زمین بنشینند و همیشه بدنبال یک صندلی بسیار راحت، سبک و قابل حمل  هستند تا بیرون از منزل برده به همراه خود برده و حمل راحتی داشته باشد. همچنین بسیاری از افراد صندلی رت می پسندند که دارای یک تکیه گاه بسیار مقاوم و محکم بوده و احساس راحتی داشته باشند. 


ادامه مطلب...

 با وجود اینکه از عرضه فناوری بلوتوث چندین سال می گذرد ولی بسیاری از رایانه ها هنوز به این فناوری تجهیز نشده اند و برای استفاده از بلوتوث نیاز به یک دانگل بلوتوث خواهید داشت

ادامه مطلب...

با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و آغاز و شروع کاری مدرسه ها کودکان برای خود فضایی را جهت انجام تکالیف قرار خواهند داد که این مکان می تواند بر روی زمین و یا بر روی میز تحریر آن ها باشد که طراحی رنگ و کارایی آن بسیار مهم است و در روحیه ی آن ها بسیار تاثیر دارد. جاقلمی ها در دوران های مختلف یکی از وسیله های مهم و کاربردی بر روی میز تحریر به شمار می رفته که این امر برای کودکان نیز بسیار مهم است. 

 

ادامه مطلب...

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که اتفاقی برای خودرو یا در مقابل خودرو شما رخ داده باشد و یا صحنه ای برای شما جالب به نظر برسد که شما بخواهید آن را ضبط و ثبت نمایید، در این مواقع شما نیاز به یک دوربین مداربسته قوی و با کیفیت دارید که تمامی اتفاقات دور و بر خودرو شما را ضبط کند و به ثبت برساند. پیشنهادما به شما در سایت اینترنتی تکسبد دوربین دوربین مداربسته خودرو بلک باکس کارآمد در فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 است که با خرید این محصول فوق العاده شما می توانید تمامی رخداد ها پیرامون فضای خودرو خود را ضبط کنید و از آن در مواقع اضطراری استفاده نمایید.

دوربین مداربسته خودرو بلک باکس کارآمد در فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080  محصولی فوق العاده و بسیار کارآمد است که در بازار و در بین رغبای خود پر فروش ترین دوربین مداربسته است. این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس کارآمد در فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 با فضوح 3 مگاپیکسلی خود تمامی تصاوییر و فیلم هایی را که شما خواهان ضبط آن هستید را ضبط و ثبت می کند.

ضمنا این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس کارآمد در فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 با کیفیت فول اچ دی تمامی فیلم های ضبط شده را به شما خروجی خواهد داد و شما می توانید در مواقع ضروری از آن خروجی بگیرید. این دوربین مدار بسته باکیفیت مجهز به سنسور ضربه است که در مواقعی که ضربه شدیدی به خودرو وارد می شود و یا تکان ناگهانی به آن وارد می شود فعال شده و تا زاویه 140 درجه تنظیم شده را برای شما ضبط و ثبت می کند. ایم سنسور در مواقعی که شما در خودرو خود حضور ندارید بسیار کاربردی است و باعث می شود تمامی تصاویر را بدون لرزش از روی پایه ای که شما تنظیم کرده اید برای شما ضبط کند.

برای خرید به لینک زیر مراجعه نمایید

قیمت ویژه 99000 تومان

خرید محصول

ادامه مطلب...

با نزدیک شدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی فرزند شما احتیاج به یک محل مناسب  و راحت برای نوشتن و خواندن و انجام تکالیف خود می باشد. هرچند که خود والدین هم به این فضا جهت انجام کارهای روزمره احتیاج دارند. بسیاری از کودکان برای انجام تکالیف خود برروی زمین نشسته و با این کار به سلامتی خود اسیب می رسانند که از عوارض این امر خم کردن کمر و درد ناحیه گردن و بسیاری از مشکلات دیگر میتوان یاد کرد. پیشنهاد ما برای شما میز تحریر تاشو است. با استفاده از این محصول سلامت و ارامش خیال  را به فرزندان خود هدیه کنید. 

 

ادامه مطلب...

یکی از بهترین و زیبا ترین محصولات دستی که در بازار امروز حال حاضر موجورد است می توان از مینا کالری نام برد. مینا کاری جزو صنایع دستی با کیفیتی است که در استان های مختلف کشور عزیزمان به فروش می رسد اما بهترین نوع آن در شهر زیبای نصف جهان، اصفهان تولید و توزیع می شود. برای خرید این محصول لازم نیست به شهر اصفهان سفر کنید تا از مینا کاری و صنایع دستی این شهر خرید حضوری فرمایید. فقط لازم است برای خرید مینا کاری به سایت اینترنی فروشگاه تکسبد مراجعه نموده و محصول زیبای خود را سفارش دهید.

 

ادامه مطلب...

در عصر حاضر و در جامعه امروزی بسیاری از افراد برای گوش دادن موزیک مورد علاقه خود از انواع هدفون ها استفاده می کنند. این هدفون ها از انواع و اقسام بسیار زیادی تولید و توزیع شده است که در همین حین برند های مختلفی نیز هر کدام از این هدفون ها را سالانه روانه بازار می کنند. یکی از محبوب ترین نوع از هدفون که سالانه فروش بسیار زیادی دارد و به تازگی تولید شده است هدفون های گردنی است که بسیار خلاقانه بوده و در این چند سال تولید خود توانسته بسیاری از مردم را برای خرید و استفاده متقاعد کند.

ادامه مطلب...

برای خرید یک پاور بانک اصلی و اورجینال شما لازم است به جزییات دقیق و طراحی منحصر بفرد هر شرکت و برن آشنایی کامل و کافی داشته باشید. امروزه در بازار حال حاضر دنیا یکی از پر مصرف ترین ها در دنیای تکنولوژی، دستگاه های خارق العاده ای است که می توانیم شارژ و توان ذخیره شده در آن را به دستگاه دیگری منتقل کرد و دستگاه متصل شده را شارژ کرد. این دستگاه فوق العاده که چندی پیش در بازار های جهانی به طور انبوه تولید و توضیع شد، پاور بانک نام دارد و از آن برای شارژ دستگاه های مختلفی استفاده می شود.

ادامه مطلب...

مبدل های برق خودرو وظیفه تبدیل ولتاژ ورودی 12 ولتی به 220 ولت را دارند برای شما برق مستقیم یا AC مهیا می کند.

ادامه مطلب...

این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است